0722.410.178

L-V 9:00-13:00 | 14:00-17:00

Facebook Twitter
Instagram Linkedin Pinterest
logo

Bucovina
Bijuteriile pictate ale Bucovinei

          Bucovina sau “Ţara Fagilor” este unul dintre cele mai frumoase ţinuturi ale Munţilor Carpaţi, fascinant datorită oamenilor si istoriei locului, dar si a armoniei peisajului si a culorilor incântatoare, un ţinut situat intre “Orient si Occident”, aflat la confluenţa mai multor culturi, cunoscut mai ales datorită bisericilor si mănăstirilor ctitorite de marii voievozi moldoveni, astazi aflate in Patrimoniul Unesco

 

Ziua 1: Cluj-Napoca- Bistrița – Vama – Voroneț – Gura Humorului (~280 km)

07:00 plecare din Cluj-Napoca, Sala Sporturilor ”Horia Demian”, pe traseul: Gherla – Dej –Bistrița- Gura Humorului. Pe traseu se vizitează: Bistrița, unde vom face o plimbare prin centrul istoric al orașului și vom vizita Biserica Evanghelică cu cel mai înalt turn medieval din Romania și vom afla cum biserica și-a menținut poziția aceasta printr-un șiretlic al paznicilor bisericii de la acea vreme, apoi vom merge la Muzeul Oului Încondeiat de la Vama, muzeul cel mai mare de acest gen din Romania, care reunește peste 7000 de exemplare din 82 de tari. Vom continua cu Mănăstirea Voroneț cunoscută și cu denumirea de “Capela Sixtină a Orientului”. Pauză de masă. Ne indreptăm către Mănăstirea Humor unde vom vedea cele mai bine păstrate fresce murale din Bucovina

Cazare și cină în hotel 3* - Gura Homorului 

 

Ziua 2: Gura Humorului- Mânăstirea Arbore – Putna – Sucevița – Marginea - Gura Humorului (~165 km) 

08:00 – 09:00- mic dejun.În prima parte a zilei vom face o incursiune în inima Bucovinei unde vom vizita Mănăstirea Arbore cu ale sale seducătoare nuanțe de verde, Mănăstirea Putna sau “Ierusalimul Neamului Romanesc” și Chilia lui Danil Sihastru . Pauza de prânz. Vom continua cu o vizita la Mănăstirea Sucevița unde vom vizita o mănăstire cu aspect de cetate fortificata medievala. Întoarcere către Gura Humorului, cu o oprire în localitatea Marginea unde avem posibilitatea de a achiziționa faimoasa ceramică neagră de Marginea


Cazare și cină în hotel 3* - Gura Homorului 

 

Ziua 3: Gura Humorului - Mănăstirea Dragomirna - Suceava – Gura Humorului ( ~ 110 km)

08:00 -09:00- mic dejun. Vom continua călătoria noastră cu o vizită la Mănăstirea Dragomirna- cea mai înalta mănăstire medievala din Moldova, apoi vom face o oprire în fosta capitală a Principatului Moldovei, la Suceava: Cetatea de Scaun unde vom vizita cetatea medievală. Program liber și pauză de masă. Vom continua cu Muzeul Satului Bucovinean unde ne vom întoarcere în timp și ne vom delecta cu o plimbare într-un sat arhaic bucovinean. Întoarcere la Gura Humorului

Cazare și cină în hotel 3* - Gura Homorului           

 

Ziua 4. Gura Humorului – Mănăstirea Moldovița – Cluj-Napoca ( ~300 km) 
07.00-08:00 – mic dejun. Îmbarcarea cu bagajele în autocar. Ne îndreptam către Cluj-Napoca, dar nu înainte de o oprire la Mănăstirea Moldovița - cea mai mica mănăstire pictată din Bucovina apoi ne vom plimba cu Mocănița pe traseul: Huțulca Moldovița – Argel (aprox. 2,5 ore). Pauză de prânz la Argel (restaurant în aer liber cu produse tradiționale). Continuarea traseului. Sosire în Cluj- Napoca în cursul serii.

 

*Tarifele au fost calculate la un grup de minim 40 plătitori. Pentru grup de 25 plătitori, tariful este:

  05 -08 mai – 799 Ron 

  23 -26 septembrie – 899 Ron

 

ARATĂ CONDIŢII DE ÎNSCRIERE

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:
- la inscriere se achită  un avans   de 30% din tarif, iar  diferenţa de 70 % se achită cu minim 30 de zile înainte de data plecării.

-inscrierea se face in baza unui document valabil. 
- în momentul   achitarii avansului, turistul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti si conditiile de retragere si penalizari.  

- aşezarea turiştilor în autocar se face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor, numarul locului fiind trecut pe factura.

- preturile la intrarile obiectivelor turistice sunt informative, acestea pot suferii modificari in timp, agentia nu este raspunzatoare.

- transportul  se asigura în conformitate cu reglementările legale în vigoare cu privire la transportul de persoane şi cu respectarea timpilor de condus al şoferilor, aceştia făcând pauzele de odihnă impuse de lege în vederea asigurării transportului în condiţii de siguranţă
 - turiştii au obligaţia de a menţine curăţenia în mijlocul de transport pe tot parcursul transferului şi să ţină cont că în mijlocul de transport nu sunt permise fumatul, consumul de băuturi alcoolice şi produse alimentare.

- agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure.

- cazarea turiştilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu  regulile hoteliere specifice fiecărei ţări
- clasificarea pe stele a unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din ţările vizitate şi ca atare respectă standardele locale
- distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie, asistat de conducătorul de grup

conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice.

- în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum   blocarea traficului, greve, condiţii meteo nefavorabile, epidemii etc.; în aceste cazuri agenţia se obliga să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite. Totodată, agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente sau pierderi. 

- agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale (indiferent de cauză)
- în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri.

Agentia Itar, in calitate de agentie organizatoare garantează rambursarea sumelor achitatate in caz de insolventă prin City Insurance, polita nr.000002182 valabilă până la data de 05.01.2022( polita expusa vizibil la  sediul agentiei). Contact  reprezentant agentie: Flori Pestritu tel. 0722 410 178

Recomandăm  asigurarea storno pentru recuperarea sumelor achitate, in caz de renuntarea din motive medicale  la pachetul turistic.

 Conditii de renunţare, penalități, rambursări și despăgubiri
În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează Agenţiei penalizări după cum urmează:    

În cazul serviciilor turistice circuite  realizate cu autocarul, penalizările sunt de:

   a) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data plecării;

   b)  50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44- 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

   c)100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de 29 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

  e) 100 % din preţul pachetului de servicii, în cazul în care turistul a achiziţionat pachetul de servicii turistice din cadrul programului special (de exemplu, Early Booking etc.), indiferent de data la care turistul solicită renunţarea.

        Călătorul trebuie să trimita, pe suport durabil sau  e.mail, cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice la sediul agenţiei. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.

​       Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terrorist...etc. Toate aceste situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi, se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere Agenţia.

      În cazul în care Călătorul este nemulțumit de serviciile de călătorie primite, acesta are obligația de a întocmi, în nume personal, o sesizare în scris (pe suport durabil sau e-mail) la fața locului,fără întârzieri nejustificate, clar şi explicit, cu privire la deficiențele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii de călătorie- contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Intemediarului, al Agenției, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanților locali ai Organizatorului).

Datele de contact: Sc Fornari s.r.l – Agenţia de Turism Itar, str. Horea, nr.67 - 73,sc. A, ap.2, Cluj-Napoca,Tel: 0722 410 178;  E-mail: itar_agency@yahoo.com
 

to top

Copyright Agenția de Turism ITAR,2021. Toate drepturile sunt rezervate.

Sc. Fornari – Agenția de Turism ITAR Cod Unic de Înregistrare – RO 13949067 Nr. de ordine in Registrul Comerțului – J12/836/ 2001 Licența de turism – 557/15.01.2019 Capital social 25000 RON Asigurare de insolvență : City Insurance 000002182 valabilă pană la 05.01.2022

A.N.P.C.- https://anpc.ro/ Sugestii și reclamații la itar_agency@yahoo.com