0722.410.178

L-V 10:00-13:00 | 14:00-16:00

Facebook Twitter
Instagram Linkedin Pinterest
logo

Oradea, Băile Felix și Dealurile Silvaniei
Cultură, natură și relaxare

Tarif

Grup de 40 de persoane: 495 Lei
Grup de 40 de persoane: 495 Lei

         Descoperă alături de noi istoria fascinantă și complicată a Țării Silvaniei adică „Țara Pădurilor”, cadruri naturale spectaculoase în Grădina Zmeilor unde giganți din piatră ni se dezvăluie în pădurea de stejar, parcuri cu flori bogate în curtea palatului unui baron maghiar în Grădina Botanică din Jibou și istoria alambicată a unui nobil maghiar din Șimleul Silvaniei ajuns rege al Poloniei! Băile Felix ne oferă relaxarea mult așteptată iar Oradea, un oraș mult prea puțin cunoscut și apreciat, ne așteaptă să îi aflăm poveștile oamenilor locului care au trăit și iubit odată aici!

 

Ziua 1 Cluj-Napoca - Racâș - Gâlgău Almășului - Șimleul Silvaniei - Băile Felix (~230 km)

8:00 - Îmbarcare la Sala Sporturilor din Cluj Napoca. Pornim periplul nostru în Țara Pădurilor cu o scurtă vizită la Biserica „Sf. Mihail si Gavril” din Racâș pentru a afla poveste bisericilor din lemn din Transilvania, apoi continuam cu o plimbare relaxantă între uriașii din Grădina Zmeilor în căutarea zmeului care a furat soarele de pe cer și a fost transformat în stană de piatră de o tanară săteancă. Vom merge mai departe pentru a descoperi povestea uluitoare a unui nobil maghiar născut în Șimleul Silvanie care a devenit regele uneia dintre puterile mondiale la acea vreme, Regatul Poloniei. Rămânem în lumea basmelor cu nobili și contese, profitand de gradina plină de flori a Palatului Contelui Wesselényi din Grădina Botanica din Jibou. Pe seara ajungem la Băile Felix unde vom avea parte de relaxarea mult așteptată după o zi încărcată. 

Cazare și cină la pensiune în Baile Felix 

 

Ziua 2  

8:00-10 :00 - mic dejun. Această zi o dedicăm în totalitate destinderii la piscine și recreeri, cu posibiltăți multiple de plimbare în zonă.

Cazare și cină la pensiune în Baile Felix 
 

 

Ziua 3 Oradea - Cluj-Napoca (~168 km)

8:00-9 :00 - Mic dejun. Ne facem bagajele și pornim într-o nouă aventură! Astăzi mergem la Oradea, al doilea cel mai important oraș, după Budapesta, în Regatul Maghiar în perioada Dualității Austro-Maghiare și începem explorarea orașului cu o călătorie cu tramvaiul de epocă! Coborâm în centrul istoric, în Piața Unirii, unde vom vedea clădirile cele mai reprezentative ale orașului, printre care Biserica cu Lună - denumită astfel datorită mecanismului unic în Europa care ne arată cu exactitate fazele lunii, Biserica Romano-Catolică, Primăria, vestitul Palat „Vulturul Negru” cu al său pasaj pietonal de o frumusețe uluitoare, inspirat după Pasajul „Vittorio Emanuele al II-lea” din Milano, apoi vom ajunge în Piața Regele Ferdinand pentru a vedea Teatrul de Stat al cărui proiect a fost întocmit de renumita firmă de arhitecți Fellner și Helmer din Viena. Pauză de masă. Facem o vizită la Casa Darvas pentru a viziona interioarele în stil Secession vienez și pentru a ne familiariza cu istoria evreilor din Oradea și continuăm cu Muzeul Istoriei Evreilor din Oradea unde aflăm istoria unei comunități înfloritoare în sex XIX, dar care a dispărut în anii sălbaticului celui de al doilea război mondial. Mergem mai departe, spre Cetatea Oradei, trecand prin cartierul astăzi liniștit din centrul orașului, dar care altă dată a fost transformat peste noapte în ghetou evreiesc. Încheiem cu o vizită la cetate unde avem mai multe expozitii permanente, printre care și Muzeul Pâinii!

 Sosire în Cluj-Napoca în cursul serii.

 

*Tarifele au fost calculate la un grup de minim 40 plătitori. Pentru grup de 25 plătitori, tariful este: 640 Ron.

ARATĂ CONDIŢII DE ÎNSCRIERE

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:
-la înscriere se achită un avans de 30% din tarif, iar diferenţa de 70 % se achită cu minim 30 de zile înainte de data plecării.

-înscrierea se face în baza unui document valabil.

-în momentul achitării avansului, călătorul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program, în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti şi condiţiile de retragere şi penalizări.

-aşezarea călătorilor în autocar se face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor, numărul locului fiind trecut pe factură.

-preţurile la intrările obiectivelor turistice sunt informative, acestea pot suferi modificări în timp, agenţia nu este răspunzatoare.

-transportul se asigură în conformitate cu reglementările legale în vigoare cu privire la transportul de persoane şi cu respectarea timpilor de condus al şoferilor, aceştia făcând pauzele de odihnă impuse de lege în vederea asigurării transportului în condiţii de siguranţă.

-călătorii au obligaţia de a menţine curăţenia în mijlocul de transport pe tot parcursul transferului şi să ţină cont că în mijlocul de transport nu sunt premise fumatul, consumul de băuturi alcoolice şi produse alimentare.

-agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure.

-cazarea călătorilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu regulile hoteliere specifice fiecărei ţări

-clasificarea unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din fiecare ţără şi ca atare respectă standardele locale.

-distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către călător direct la recepţie, asistat de conducătorul de grup.

-conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice, fără să modifice structura programului iniţial.

- ghizii naţionali care insoţesc grupul pe destinaţii externe, conform legii, nu pot face ghidaj pe tururile de oraşe, în faţa sau în interiorul obiectivelor. Pentru aceste servicii este obligatoriu angajarea ghizilor locali. Ghidul din partea agenție va asigura traducerea în limba româna dacă este cazul.

-în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum blocarea traficului, greve, condiţii meteo nefavorabile, epidemii etc.; în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite însă nu este răspunzătoare şi nu are obligaţia să suporte cheltuielile suplimentare rezultate din aceste motive şi nici să reorganizeze programul pentru recuperarea serviciilor pierdute.

-agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale (indiferent de cauză)

-în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri.

 

Agentia Itar, in calitate de agenție organizatoare garantează rambursarea sumelor achitatate în caz de insolvență prin OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP, polita nr.54929 seria I, valabilă pănă la data de 05.01.2023 (poliţă expusă vizibil la sediul agenţiei). Contact reprezentant agenţie: Flori Pestriţu tel. 0722 410 178. Recomandăm asigurarea storno pentru recuperarea sumelor achitate, în caz de renunțare din motive medicale, decese, Covid, etc., la pachetul turistic.

 

Condiţii de renunţare, penalități, rambursări și despăgubiri

În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează agenţiei penalizări după cum urmează:

În cazul serviciilor turistice circuite realizate cu autocarul, penalizările sunt de:

a) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data plecării;

b) 50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44 - 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

c) 100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de 29 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

Călătorul trebuie să trimita, pe suport durabil sau e-mail, cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice la sediul agenţiei. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.

Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terorist, etc. Toate aceste situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi, se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere agenţia.

În cazul în care călătorul este nemulțumit de serviciile de călătorie primite, acesta are obligația de a întocmi, în nume personal, o sesizare în scris (pe suport durabil sau e-mail) la fața locului, fără întârzieri nejustificate, clar şi explicit, cu privire la deficiențele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii de călătorie contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Intemediarului, al agenției, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanților locali ai organizatorului).

 

Datele de contact: Sc Fornari s.r.l–Agentia de Turism Itar, Str. Horea, Nr.67-73, Sc. A, Ap.2, Cluj-Napoca, Tel: 0722 410 178; E-mail: itar_agency@yahoo.com.

 

Important!!!

În situația în care prin măsurile luate de autorități, călătoria nu se va putea realiza, turistul va beneficia de un voucher pentru suma integrală achitată. Voucherul poate fi utilizat în termen de 12 luni, integral sau parțial pentru rezervarea unui alt pachet de servicii al Agenției Itar.

***

 

În cazul in care ţările de destinaţie sau ţările de tranzit solicită testarea sau vaccinul Covid sau alte acte doveditoare pentru a intra pe teritoriul lor, turistul înscris este obligat să respecte reglementările acestor ţări pe cont propriu. În cazul refuzului respectării acestor reglementări, turistul poate fi respins la intrarea în ţara respectivă. De asemenea, refuzul respectării reglementarilor impuse de aceste ţări nu exonereaza turistul de la penalităţile contractuale. În cazul în care toate ţările din traseul turistic permit călătoria turistică, conform reglementărilor MAE şi a ţărilor de destinatie, frica de Covid-19 nu este motiv contractual de renunţare, fără penalităţi, indiferent dacă se solicită test Covid sau vaccin.
 

to top

Copyright Agenția de Turism ITAR,2021. Toate drepturile sunt rezervate.

Sc. Fornari – Agenția de Turism ITAR Cod Unic de Înregistrare – RO 13949067 Nr. de ordine in Registrul Comerțului – J12/836/ 2001 Licența de turism – 557/15.01.2019 Capital social 25000 RON Asigurare de insolvență : City Insurance 000002182 valabilă pană la 05.01.2022

A.N.P.C.- https://anpc.ro/ Sugestii și reclamații la itar_agency@yahoo.com