0722.410.178

L-V 10:00-13:00 | 14:00-16:00

Facebook Twitter
Instagram Linkedin Pinterest
logo

Sibiu și Brașov - Pe urmele sașilor
Acasă în lume, cu inima în Transilvania

Tarif

Grup de 40 de persoane: 610 Lei
Grup de 40 de persoane: 610 Lei

          Vă invităm într-o fascinantă călătorie în căutarea unei lumi demult apuse, dar care a lăsat urme adanci în cultura țării noastre. Vom afla povestea oamenilor care au intrat în istorie prin priceperea lor în a face mecanisme fine și biserici fortificate. Vom descoperi împreună care este legătura între Marea Invazie Mongolă din 1200 și Patrimoniul UNESCO al României. Să aibă legătură sașii cu toate acestea? Alăturați-vă nouă și haideți să descifrăm împreună misterul!

 

Ziua 1  Cluj-Napoca-Sibiu-Predeal (~364 km)
7:00 - îmbarcare de la Sala Sporturilor din Cluj-Napoca. Pornim în expediția noastră pe urmele sașilor cu o primă vizită în orașul care odată a fost capitala Pămantului Crăiesc, Sibiu. Începem plimbarea în centrul istoric din cea mai veche piață a orașului, Piața Huet și vom descoperi cum un mic sat de provincie a înflorit într-o Capitală Culturală Europeană  După vizita pietonală vom avea timp liber pentru vizitarea muzeelor orașului. Pauză de masă. Mergem la Avrig unde facem o scurtă pauză pentru o cafea în grădina Palatului Brukenthal, apoi continuăm spre Mănăstirea Brâncoveanu pentru a descoperi o oază de românitate într-un ținut dominat de străini în altă vreme. Sosire în cursul serii la Predeal

Cazare și cină la hotel 3*- Predeal

 

Ziua 2 Predeal-Feldioara-Hărman-Brașov (~104 km)
8:00-9 :00 Mic dejun. Dimineața o dedicăm vizitării orașului Brașov, al doilea cel mai important oraș săsesc din Siebenburgen (Transilvania), și vom afla cum o tanără săsoaică brașoveancă cu cosițe lungi de aur a furat inima celui mai crud voievod din Carpați, Vlad Țepeș. După vizita pietonală vom avea timp liber pentru vizitarea muzeelor orașului. Pauză de masă. Continuăm pe urmele sașilor și mergem la Cetatea Marienburg din Feldioara pentru a afla mai multe despre sistemul de organizare al sașilor, apoi la Hărman unde vedem o biserică fortificată cu un stil specific Țării Barsei. Ne întoarcem la Predeal, unde avem timp liber pentru destindere și admirarea peisajelor montane. 

Cazare și cină la hotel 3*- Predeal

 

Ziua 3 Predeal-Viscri-Sighișoara-Mediaș-Cluj-Napoca (~316 km)
8:00-9:00 Mic dejun. Aventura continuă și mergem la Viscri, un sat tipic săsesc, pe ale cărui străzi prăfuite se plimbă liniștite văcuțele regale ale Prințului Charles al Marii Britanii! Vom cutreiera satul în căutarea proprietăților Prințului și vom vedea de ce și cum un sat candva uitat de lume a devenit azi una dintre atracțiile cele mai căutate de turiștii straini, apoi vom vizita Biserica Fortificata Viscri (patrimoniu UNESCO). Scurtă pauză de cafea la barul sătesc. Mergem mai departe și ne oprim la Schasburg, adica Sighișoara (patrimoniu UNESCO), unul dintre cele mai bine păstrate orașe medievla din lume! Pauză de masă. Ultima noastră oprire va fi la Mediaș, unde vom vizita biserica ce a servit ca loc de întrunire a Dietei Transilvaniei (Guvern) și în care a fost închis Vlad Țepeș de către vărul său Matei Corvin (1476) și ales Ștefan Bathory ca rege al Poloniei (1576)!
Sosire în cursul serii la Cluj-Napoca.


 *Tarifele au fost calculate la un grup de minim 40 plătitori. Pentru grup de 25 plătitori, tariful este: 775 Ron.

ARATĂ CONDIŢII DE ÎNSCRIERE

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:
-la înscriere se achită un avans de 30% din tarif, iar diferenţa de 70 % se achită cu minim 30 de zile înainte de data plecării.

-înscrierea se face în baza unui document valabil.

-în momentul achitării avansului, călătorul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program, în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti şi condiţiile de retragere şi penalizări.

-aşezarea călătorilor în autocar se face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor, numărul locului fiind trecut pe factură.

-preţurile la intrările obiectivelor turistice sunt informative, acestea pot suferi modificări în timp, agenţia nu este răspunzatoare.

-transportul se asigură în conformitate cu reglementările legale în vigoare cu privire la transportul de persoane şi cu respectarea timpilor de condus al şoferilor, aceştia făcând pauzele de odihnă impuse de lege în vederea asigurării transportului în condiţii de siguranţă.

-călătorii au obligaţia de a menţine curăţenia în mijlocul de transport pe tot parcursul transferului şi să ţină cont că în mijlocul de transport nu sunt premise fumatul, consumul de băuturi alcoolice şi produse alimentare.

-agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure.

-cazarea călătorilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu regulile hoteliere specifice fiecărei ţări

-clasificarea unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din fiecare ţără şi ca atare respectă standardele locale.

-distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către călător direct la recepţie, asistat de conducătorul de grup.

-conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice, fără să modifice structura programului iniţial.

- ghizii naţionali care insoţesc grupul pe destinaţii externe, conform legii, nu pot face ghidaj pe tururile de oraşe, în faţa sau în interiorul obiectivelor. Pentru aceste servicii este obligatoriu angajarea ghizilor locali. Ghidul din partea agenție va asigura traducerea în limba româna dacă este cazul.

-în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum blocarea traficului, greve, condiţii meteo nefavorabile, epidemii etc.; în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite însă nu este răspunzătoare şi nu are obligaţia să suporte cheltuielile suplimentare rezultate din aceste motive şi nici să reorganizeze programul pentru recuperarea serviciilor pierdute.

-agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale (indiferent de cauză)

-în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri.

 

Agentia Itar, in calitate de agenție organizatoare garantează rambursarea sumelor achitatate în caz de insolvență prin OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP, polita nr.54929 seria I, valabilă pănă la data de 05.01.2023 (poliţă expusă vizibil la sediul agenţiei). Contact reprezentant agenţie: Flori Pestriţu tel. 0722 410 178. Recomandăm asigurarea storno pentru recuperarea sumelor achitate, în caz de renunțare din motive medicale, decese, Covid, etc., la pachetul turistic.

 

Condiţii de renunţare, penalități, rambursări și despăgubiri

În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează agenţiei penalizări după cum urmează:

În cazul serviciilor turistice circuite realizate cu autocarul, penalizările sunt de:

a) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data plecării;

b) 50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44 - 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

c) 100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de 29 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

Călătorul trebuie să trimita, pe suport durabil sau e-mail, cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice la sediul agenţiei. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.

Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terorist, etc. Toate aceste situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi, se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere agenţia.

În cazul în care călătorul este nemulțumit de serviciile de călătorie primite, acesta are obligația de a întocmi, în nume personal, o sesizare în scris (pe suport durabil sau e-mail) la fața locului, fără întârzieri nejustificate, clar şi explicit, cu privire la deficiențele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii de călătorie contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Intemediarului, al agenției, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanților locali ai organizatorului).

 

Datele de contact: Sc Fornari s.r.l–Agentia de Turism Itar, Str. Horea, Nr.67-73, Sc. A, Ap.2, Cluj-Napoca, Tel: 0722 410 178; E-mail: itar_agency@yahoo.com.

 

Important!!!

În situația în care prin măsurile luate de autorități, călătoria nu se va putea realiza, turistul va beneficia de un voucher pentru suma integrală achitată. Voucherul poate fi utilizat în termen de 12 luni, integral sau parțial pentru rezervarea unui alt pachet de servicii al Agenției Itar.

***

 

În cazul in care ţările de destinaţie sau ţările de tranzit solicită testarea sau vaccinul Covid sau alte acte doveditoare pentru a intra pe teritoriul lor, turistul înscris este obligat să respecte reglementările acestor ţări pe cont propriu. În cazul refuzului respectării acestor reglementări, turistul poate fi respins la intrarea în ţara respectivă. De asemenea, refuzul respectării reglementarilor impuse de aceste ţări nu exonereaza turistul de la penalităţile contractuale. În cazul în care toate ţările din traseul turistic permit călătoria turistică, conform reglementărilor MAE şi a ţărilor de destinatie, frica de Covid-19 nu este motiv contractual de renunţare, fără penalităţi, indiferent dacă se solicită test Covid sau vaccin.
 

to top

Copyright Agenția de Turism ITAR,2021. Toate drepturile sunt rezervate.

Sc. Fornari – Agenția de Turism ITAR Cod Unic de Înregistrare – RO 13949067 Nr. de ordine in Registrul Comerțului – J12/836/ 2001 Licența de turism – 557/15.01.2019 Capital social 25000 RON Asigurare de insolvență : City Insurance 000002182 valabilă pană la 05.01.2022

A.N.P.C.- https://anpc.ro/ Sugestii și reclamații la itar_agency@yahoo.com