0722.410.178

L-V 10:00-13:00 | 14:00-16:00

Facebook Twitter
Instagram Linkedin Pinterest
logo

Sibiu și Podișul Târnavelor - Delectare culinară în Transilvania
Transilvania în bucate

Tarif

Grup de 40 de persoane: 399 Lei
Grup de 40 de persoane: 399 Lei

         Descoperă Romania de lângă tine, așa cum nu o cunoști ! Astăzi va propunem un circuit turistic pentru a descoperi patrimoniul istoric, arhitectural, cultural, dar mai ales gastronomic al Transilvaniei ! Vom face o călătorie inițiatică pe urmele străbunilor pentru a degusta preparate cu spirit romanesc! 

         Sunteți pregătiți ? La plăcinte înainte!

 

Ziua 1 Cluj-Napoca - Cund- Sibiel - Sibiu - Complex Albota (~320 km)

7:00 - Îmbarcare la Sala Sporturilor - Cluj-Napoca. Pornim în călătoria noastră de descoperire a gastronomiei transilvănene cu o degustare de brânzeturi la Cund, în județul Mureș, la Manufactura de Brânză, unde laptele vacilor Bălțată Românească se transformă în brânzeturi maturate trimise în toată țara prin curier. Familia Varga se ocupă de îngrijirea văcuțelor și produce 9 sortimente de brânză maturată. Brânza maturată se păstrează 2 luni în pivniță, care oferă condițiile optime de umiditate și temperatură, pentru ca procesul de maturare să se desfășoare în beneficiul gustului și consistenței brânzei. Singurul conservant folosit în producție este apa sărată de Sovata, care constituie atât baia în care se introduce brânza, cât și apa cu care se îngrijește brânza în perioada maturării. Astfel, produsele sunt lipsite de orice fel de adaosuri, chimicale, enzime sau E-uri.

      Feluri de brânză maturată

      Manufactura de brânza oferă 5 variante de brânză maturată: natur, brânză maturată îmbibată în vin roșu, brânză maturată cu nuci îmbibate în coniac, brânză maturată cu piper verde, brânză maturată cu chilli și ciocolată. Sortimentele noi includ brânză neagră (cu cărbune vegetal), brânză maturată cu busuioc, brânză cu chimen și brânză cu leurdă. 

Degustarea include: 6 tipuri de brânză, biscuiți sărați, pâine, fructe proaspete, fursecuri, un pahar de vin (Villa Vinea), o cafea și apă la discreție.

Continuam periplul nostru cultural și gastronomic la Sibel, un sat românesc ce a știut să se reinventeze și să se adapteze la cerințele modernității, dar care în același timp a păstrat și a pus în valoare obiceiurile strămoșești. Ne vom plimba prin sat și vom istorisi despre tradițiile satului dar și despre povestea de succes a Sitului Ruraral Sibiel. Vom vizita Muzeului Icoanelor pe Sticlă din Sibiel, care găzduiește cea mai mare expoziție de icoane pe sticlă din Transilvania existentă astăzi. 

Seara o vom petrece într-unul dintre cele mai frumoase, dacă nu chiar cel mai frumos oraș, din România – Hermannstadt sau Sibiu, așa cum îl numim noi, românii, unde vom face o vizită pietonală în centrul istoric al orașului, trecând în revistă Piața Huet, Piața Mică și Piața Mare. Sibiu a reprezentat și reprezintă unul dintre cele mai importante și înfloritoare orașe din Transilvania, fiind unul dintre principalele centre ale coloniștilor sași stabiliți în zonă. Orașul a fost capitală a Transilvaniei între anii 1692-1791 și 1849-1865. În anul 2007 a fost Capitală Culturală Europeană, împreună cu orașul Luxemburg, iar în 2019 a fost Regiune Gastronomică Europeană. După vizita orașului reluăm drumul nostru spre Complexul Albota, din Arpașu de Sus unde vom avea cazarea și cina. Un complex turistic ce include: păstrăvărie, restaurant, hotel, camping, și se află într-un decor natural de poveste!

Cazare și cină – Complex Albota 4* - Arpașu de Sus

Ziua 2 Albota - Cîrțișoara - Muzeul Civilizației Populare Tradiționale ASTRA - Fabrica de Bere Artizanală Nembeer - Cluj-Napoca (~251 km)

8:00-10:00 Mic dejun. După micul dejun mergem la Muzeul „Badea Cârțan” din Cârțișoara, unde vom afla povestea uluitoare a dacului coborât de pe Columna lui Traian din Roma, Badea Cârțan, unu țăran român care a luptat pentru independența românilor din Transilvania distribuind cărți românești, aduse clandestin din Regatul României, la sate. Mergem mai departe la Avrig, unde putem să ne plimbăm liniștiți în Grădina Palatului Brukenthal, sau putem să mâncăm o prăjitură pe terasa restaurantului din Orangeria palatului... Al doilea cel mai mare muzeu în aer liber din Europa, Muzeul Satului Românesc „Astra” ne așteptă să îi descoperim căsuțele care parcă sunt desprinse din povești! Mergem în căutarea culei românești care se află pe bancnota de 10 ron românești!

După vizita Muzeului „Astra” mergem în vizită la Fabrica de Bere Artizanala Nembeer din Sibiu, unde facem cunoștință cu Daniele si Oana, fondatorii micii făbricuțe de bere, a căror deviză este „Există o poveste în spatele FIECĂRUI VIS ÎMPLINIT”! Haideți să le aflăm împreuna frumoasa poveste de dragoste și pasiunea comună pentru „pâinea lichidă” care se resimte din plin în produsele de calitate pe care le propun pieței romanești.

Sosire în cursul serii la Cluj-Napoca.

      Tipuri de bere

      Fabrica de Bere Artizanală Nembeer produce tipurile de bere dezvoltate de maestrul berar Daniele: Amarilla, Draculina, Boema, Indiana, Ghimbeer, Zmeura.

Degustarea include: 3 tipuri de bere artizanală, aperitiv cu produse locale și ronțăieli.

Vom vizita unitățile de producție ale familiilor, iar procesul de fabricație și produsele vor fi prezentate chiar de producătorii acestor minunații!

*Grup minim de 25 de persoane.

ARATĂ CONDIŢII DE ÎNSCRIERE

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:
-la înscriere se achită un avans de 30% din tarif, iar diferenţa de 70 % se achită cu minim 30 de zile înainte de data plecării.

-înscrierea se face în baza unui document valabil.

-în momentul achitării avansului, călătorul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program, în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti şi condiţiile de retragere şi penalizări.

-aşezarea călătorilor în autocar se face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor, numărul locului fiind trecut pe factură.

-preţurile la intrările obiectivelor turistice sunt informative, acestea pot suferi modificări în timp, agenţia nu este răspunzatoare.

-transportul se asigură în conformitate cu reglementările legale în vigoare cu privire la transportul de persoane şi cu respectarea timpilor de condus al şoferilor, aceştia făcând pauzele de odihnă impuse de lege în vederea asigurării transportului în condiţii de siguranţă.

-călătorii au obligaţia de a menţine curăţenia în mijlocul de transport pe tot parcursul transferului şi să ţină cont că în mijlocul de transport nu sunt premise fumatul, consumul de băuturi alcoolice şi produse alimentare.

-agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure.

-cazarea călătorilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu regulile hoteliere specifice fiecărei ţări

-clasificarea unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din fiecare ţără şi ca atare respectă standardele locale.

-distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către călător direct la recepţie, asistat de conducătorul de grup.

-conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice, fără să modifice structura programului iniţial.

- ghizii naţionali care insoţesc grupul pe destinaţii externe, conform legii, nu pot face ghidaj pe tururile de oraşe, în faţa sau în interiorul obiectivelor. Pentru aceste servicii este obligatoriu angajarea ghizilor locali. Ghidul din partea agenție va asigura traducerea în limba româna dacă este cazul.

-în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum blocarea traficului, greve, condiţii meteo nefavorabile, epidemii etc.; în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite însă nu este răspunzătoare şi nu are obligaţia să suporte cheltuielile suplimentare rezultate din aceste motive şi nici să reorganizeze programul pentru recuperarea serviciilor pierdute.

-agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale (indiferent de cauză)

-în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri.

 

Agentia Itar, in calitate de agenție organizatoare garantează rambursarea sumelor achitatate în caz de insolvență prin OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP, polita nr.54929 seria I, valabilă pănă la data de 05.01.2023 (poliţă expusă vizibil la sediul agenţiei). Contact reprezentant agenţie: Flori Pestriţu tel. 0722 410 178. Recomandăm asigurarea storno pentru recuperarea sumelor achitate, în caz de renunțare din motive medicale, decese, Covid, etc., la pachetul turistic.

 

Condiţii de renunţare, penalități, rambursări și despăgubiri

În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează agenţiei penalizări după cum urmează:

În cazul serviciilor turistice circuite realizate cu autocarul, penalizările sunt de:

a) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data plecării;

b) 50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44 - 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

c) 100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de 29 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

Călătorul trebuie să trimita, pe suport durabil sau e-mail, cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice la sediul agenţiei. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.

Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terorist, etc. Toate aceste situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi, se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere agenţia.

În cazul în care călătorul este nemulțumit de serviciile de călătorie primite, acesta are obligația de a întocmi, în nume personal, o sesizare în scris (pe suport durabil sau e-mail) la fața locului, fără întârzieri nejustificate, clar şi explicit, cu privire la deficiențele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii de călătorie contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Intemediarului, al agenției, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanților locali ai organizatorului).

 

Datele de contact: Sc Fornari s.r.l–Agentia de Turism Itar, Str. Horea, Nr.67-73, Sc. A, Ap.2, Cluj-Napoca, Tel: 0722 410 178; E-mail: itar_agency@yahoo.com.

 

Important!!!

În situația în care prin măsurile luate de autorități, călătoria nu se va putea realiza, turistul va beneficia de un voucher pentru suma integrală achitată. Voucherul poate fi utilizat în termen de 12 luni, integral sau parțial pentru rezervarea unui alt pachet de servicii al Agenției Itar.

***

 

În cazul in care ţările de destinaţie sau ţările de tranzit solicită testarea sau vaccinul Covid sau alte acte doveditoare pentru a intra pe teritoriul lor, turistul înscris este obligat să respecte reglementările acestor ţări pe cont propriu. În cazul refuzului respectării acestor reglementări, turistul poate fi respins la intrarea în ţara respectivă. De asemenea, refuzul respectării reglementarilor impuse de aceste ţări nu exonereaza turistul de la penalităţile contractuale. În cazul în care toate ţările din traseul turistic permit călătoria turistică, conform reglementărilor MAE şi a ţărilor de destinatie, frica de Covid-19 nu este motiv contractual de renunţare, fără penalităţi, indiferent dacă se solicită test Covid sau vaccin.
 

to top

Copyright Agenția de Turism ITAR,2021. Toate drepturile sunt rezervate.

Sc. Fornari – Agenția de Turism ITAR Cod Unic de Înregistrare – RO 13949067 Nr. de ordine in Registrul Comerțului – J12/836/ 2001 Licența de turism – 557/15.01.2019 Capital social 25000 RON Asigurare de insolvență : City Insurance 000002182 valabilă pană la 05.01.2022

A.N.P.C.- https://anpc.ro/ Sugestii și reclamații la itar_agency@yahoo.com