0722.410.178

L-V 9:00-13:00 | 14:00-17:00

Facebook Twitter
Instagram Linkedin Pinterest
logo

Tăsnad
Relaxare si cultură

Apele termale prezente la Tăşnad fac parte din ansamblul resurselor hidrotermale existente în vestul României.

Apa captată în cadrul Staţiunii Tăşnad este caracterizată de o serie de indicatori fizico-chimici care îi conferă numeroase valenţe terapeutice şi inclusiv balneare si poate fi recomandată pentru utilizare în cură externă în următoarele afecţiuni: reumatismale degenerative;reumatismale abarticulare;neurologice periferice cronice; ginecologice cronice (în afara puseelor inflamatorii); afecţiuni posttraumatice; boli asociate: (boli profesionale, endocrine, boli de metabolism).

Ziua 1 Cluj-Napoca – Tâşnad- 170 km

7:00 îmbarcarea Sala Sporturilor ”Horia Demian” Cluj-Napoca. Pornim periplul nostru în Țara Pădurilor cu o scurtă vizită la Biserica „Sf. Mihail și Gavril” din Racaș pentru a afla poveste bisericilor din lemn din Transilvania, apoi continuăm cu o plimbare relaxantă între uriașii din Grădina Zmeilor în căutarea zmeului care a furat soarele de pe cer și a fost transformat în stană de piatră de o tanară săteancă. Vom merge mai departe pentru a descoperi povestea uluitoare a unui nobil maghiar născut în Șimleul Silvanie care a devenit regele uneia dintre puterile mondiale la acea vreme, Regatul Poloniei. Rămanem în lumea basmelor cu nobili și contese, profitând de gradina plină de flori a Palatului Contelui Wesselényi din Grădina Botanica din Jibou. Pauza de prânz. Continuarea traseului spre Tâsnad. Program liber la piscina hotelului.

Cazare și cină în hotel 3* în Tâşnad  

Ziua 2 Tâşnad

8:00–9:00 Mic dejun. Program liber pentru relaxare sau OPȚIONAL o incursiune in istoria locului. Carei, unde vom vizita Castelul Károlyi, cu o istorie de peste 500 de ani. Datorita poziției acestuia, la 8 km de granita cu Ungaria, a fost că o fortăreață de apărare a graniței vestice a Transilvaniei. Seamănă foarte bine cu doua dintre castelele de pe Valea Loarei: Amboise și Chenonceau. Ne îndreptam către Căpleni, unde vom vizita Complexul arhitectural, ctitorie a familiei Károlyi care cuprinde Mănăstirea și Biserica Franciscană Sfântul Anton și Cripta Familiei Károlyi. De aici ne întoarcem spre Tâșnad însă nu înainte de a ne opri la Casa Memorială Edy Endre, care se numea “Mesentea” în anul 1877 când s-a născut Ady Endre, de aici și noua denumire a localității, unul dintre cei mai importanți poeți maghiari ai secolului 20, și chiar ai literaturii maghiare, creatorul poeziei maghiare moderne, autorul unor poezii de dragoste, capodopere ale simbolismului maghiar. Vom vizita Complexul Memorial Ady Endre. Ne întoarcem la hotel unde ne putem relaxa la piscina hotelului sau SPA…

Cazare și cină în hotel 3* în Tâşnad  

Excursie OPTIONALA: Carei – Căpleni - Edy Endre ~30 Ron (grup 20 pers)

Ziua 3 Tăşnad – Cluj Napoca (~150 km)

8:00-9:00 Mic dejun. Ultima baie în piscină. Ora 11:00 îmbarcare cu bagajele în autocar și ne întoarcem câtre Cluj-Napoca. Oprim la Zalău unde vom admira Clădirea Transilvania care face parte din ansamblul Pieţei Iuliu Maniu și formează împreună cu clădirile Primăriei, Colegiului Naţional Silvania, Direcţiei Judeţene de Cultură, Grupul Statuar Wesselenyi, Fântâna cu Amorași un ansamblu personalizat expresiv şi specific unui oraș transilvănean. Pauză de masă. 

Sosire în Cluj-Napoca în cursul serii.

 

*Grup minim 25 persoane

ARATĂ CONDIŢII DE ÎNSCRIERE

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:
- la inscriere se achită  un avans   de 30% din tarif, iar  diferenţa de 70 % se achită cu minim 30 de zile înainte de data plecării.

-inscrierea se face in baza unui document valabil. 
- în momentul   achitarii avansului, turistul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti si conditiile de retragere si penalizari.  

- aşezarea turiştilor în autocar se face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor, numarul locului fiind trecut pe factura.

- preturile la intrarile obiectivelor turistice sunt informative, acestea pot suferii modificari in timp, agentia nu este raspunzatoare.

- transportul  se asigura în conformitate cu reglementările legale în vigoare cu privire la transportul de persoane şi cu respectarea timpilor de condus al şoferilor, aceştia făcând pauzele de odihnă impuse de lege în vederea asigurării transportului în condiţii de siguranţă
 - turiştii au obligaţia de a menţine curăţenia în mijlocul de transport pe tot parcursul transferului şi să ţină cont că în mijlocul de transport nu sunt permise fumatul, consumul de băuturi alcoolice şi produse alimentare.

- agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure.

- cazarea turiştilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu  regulile hoteliere specifice fiecărei ţări
- clasificarea pe stele a unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din ţările vizitate şi ca atare respectă standardele locale
- distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie, asistat de conducătorul de grup

conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice.

- în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum   blocarea traficului, greve, condiţii meteo nefavorabile, epidemii etc.; în aceste cazuri agenţia se obliga să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite. Totodată, agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente sau pierderi. 

- agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale (indiferent de cauză)
- în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri.

Agentia Itar, in calitate de agentie organizatoare garantează rambursarea sumelor achitatate in caz de insolventă prin City Insurance, polita nr.000002182 valabilă până la data de 05.01.2022( polita expusa vizibil la  sediul agentiei). Contact  reprezentant agentie: Flori Pestritu tel. 0722 410 178

Recomandăm  asigurarea storno pentru recuperarea sumelor achitate, in caz de renuntarea din motive medicale  la pachetul turistic.

 Conditii de renunţare, penalități, rambursări și despăgubiri
În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează Agenţiei penalizări după cum urmează:    

În cazul serviciilor turistice circuite  realizate cu autocarul, penalizările sunt de:

   a) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data plecării;

   b)  50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44- 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

   c)100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de 29 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

  e) 100 % din preţul pachetului de servicii, în cazul în care turistul a achiziţionat pachetul de servicii turistice din cadrul programului special (de exemplu, Early Booking etc.), indiferent de data la care turistul solicită renunţarea.

        Călătorul trebuie să trimita, pe suport durabil sau  e.mail, cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice la sediul agenţiei. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.

​       Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terrorist...etc. Toate aceste situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi, se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere Agenţia.

      În cazul în care Călătorul este nemulțumit de serviciile de călătorie primite, acesta are obligația de a întocmi, în nume personal, o sesizare în scris (pe suport durabil sau e-mail) la fața locului,fără întârzieri nejustificate, clar şi explicit, cu privire la deficiențele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii de călătorie- contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Intemediarului, al Agenției, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanților locali ai Organizatorului).

Datele de contact: Sc Fornari s.r.l – Agenţia de Turism Itar, str. Horea, nr.67 - 73,sc. A, ap.2, Cluj-Napoca,Tel: 0722 410 178;  E-mail: itar_agency@yahoo.com
 

to top

Copyright Agenția de Turism ITAR,2021. Toate drepturile sunt rezervate.

Sc. Fornari – Agenția de Turism ITAR Cod Unic de Înregistrare – RO 13949067 Nr. de ordine in Registrul Comerțului – J12/836/ 2001 Licența de turism – 557/15.01.2019 Capital social 25000 RON Asigurare de insolvență : City Insurance 000002182 valabilă pană la 05.01.2022

A.N.P.C.- https://anpc.ro/ Sugestii și reclamații la itar_agency@yahoo.com