0722.410.178

L-V 10:00-13:00 | 14:00-16:00

Facebook Twitter
Instagram Linkedin Pinterest
logo

Carnaval la Veneția (autocar)

Tarif

Grup de 40 de persoane: 265 Euro
Grup de 40 de persoane: 265 Euro

                      Oricum aţi dori să-i spuneţi – Oraşul iubirii, Oraşul Apelor, Oraşul dogilor, al gondolelor, Oraşul lui Casanova, Oraşul Podurilor... Veneția rămâne una dintre cele mai renumite destinaţii turistice la nivel mondial şi unul dintre acele locuri care trebuie neapărat vizitate cel puţin o dată în viaţă.

                    Carnavalul din Veneţia datează încă din anul 1296, când Senatul Republicii Veneţia a declarat Carnavalul un eveniment oficial. Încă de atunci veneţienii îşi făceau singuri măştile şi costumele pe care le purtau la paradă şi la petreceri, iar identitatea, sexul şi statutul social pur şi simplu nu mai existau. 

 

Ziua 1 25.02.2022 Cluj Napoca – Lido di Jesolo ~1175 km.

06:00 îmbarcare la Sala Sporturilor “Horia Demian”. Tranzităm Ungaria și Slovenia. Pe traseu vom face pauze tehnice şi pauză de masă. 

Cazare Hotel 3* în Lido di Jesolo 

 

Ziua 2 26.02.2022 Murano - Burano - Veneţia

07:00 mic dejun. Transfer cu autobuzul de linie Lido di Jesolo – Punta Sabbioni. Îmbarcare pe vaporetto cu destinaţia Murano, unde vom afla secretul renumitei sticle chiar de la un maestru sticlar. Vom participa la o demostraţie de prelucrare a renumitei sticle de Murano.  Apoi ne vom îndrepta către Burano Insula dantelei şi a caselor viu colorate. De aici vom merge cu vaporetto către Venetia – Piaţa San Marco, unde vom vedem şi partea mai puţin cunoscută a Veneţiei. Veneţia nu este numai Palatul Ducal, Piaţa San Marco sau Biserica San Marco, pe care bine înţeles le vom vizita, Veneţia este şi Podul Rialto, Canal Grande, cu toate bijuteriile arhitectonice, Scuola Grande di San Rocco - o adevarată bijuterie, Santa Maria Gloriosa dei Frari…Vom străbate canalele şi vom simţi pulsul orașului. Însă Veneţia trebuie povestită, şi cine o poate face mai bine decat un ghid local? vom vedea, vom auzi și ne vom bucura de fiecare amănunt.

Opţional plimbare cu vaporaşul (max. 12 pers) pe Canal Grande. Vom admira apusul soarelui pe mare. Îmbarcarea pe vaporetto cu destinaţia Punta Sabbioni, şi apoi cu autobuzul la hotel. 

Cazare Hotel 3* în Lido di Jesolo

 

Ziua 3 27.02.2022 - Veneţia 

07:00 mic dejun. Transfer cu autobuzul de linie Lido di Jesolo – Punta Sabbioni. Îmbarcare pe vaporetto cu destinaţia Veneţia - Piaţa San Marco. Cu masca chirugicală sau cu mască veneţiană, vom asista la celebrul Volo della’Aquila din Piaţa San Marco - zbor spectaculos din turnul clopotniţă către Piaţa San Marco, şi apoi la Finala concursului de măşti şi costume. Seara ne îndreptăm cu vaporetto către Punta Sabbioni şi apoi cu autobuzul către hotel.

Cazare Hotel 3* în Lido di Jesolo

 

Ziua 4 28.02.2022 Lido di Jesolo – Postojna – Cluj-Napoca ~1200 km

07:00 mic dejun. Îmbarcarea cu bagajele în autocar. Ne indreptăm către ţară, cu oprire la Postojna pentru a vizita unul dintre cele mai interesante castele - Castelul Predjama din Slovenia, cel mai mare castel din lume construit la intrarea unei peșteri și unul dintre cele mai de seamă obiective turistice din Slovenia. Continuarea traseului. Sosire în Cluj-Napoca în cursul nopţii, în funcţie de trafic şi formalităţile vamale.

 

*Tarifele au fost calculate la un grup de minim 40 plătitori. Pentru grup mai mic de 40 de persoane tariful se va recalcula, iar diferența se achită cu 5 zile înainte de plecare, la închiderea înscrierilor.

Tarif standard în cameră Dbl/trpl: 265 €

Tarif early booking (50% - 31.12.2021): 250 €

Suplimente: Cameră sgl - 50 € 

*Excursiile în stăinătate nu pot fi achitate cu Vouchere de Vacanță

 

Bine de ştiut: în Italia este obligatoriu “Certificatul Verde” obținut doar în urma vaccinării.

ARATĂ CONDIŢII DE ÎNSCRIERE

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:
-la înscriere se achită un avans de 30% din tarif, iar diferenţa de 70 % se achită cu minim 30 de zile înainte de data plecării.

-înscrierea se face în baza unui document valabil.

-în momentul achitării avansului, călătorul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program, în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti şi condiţiile de retragere şi penalizări.

-aşezarea călătorilor în autocar se face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor, numărul locului fiind trecut pe factură.

-preţurile la intrările obiectivelor turistice sunt informative, acestea pot suferi modificări în timp, agenţia nu este răspunzatoare.

-transportul se asigură în conformitate cu reglementările legale în vigoare cu privire la transportul de persoane şi cu respectarea timpilor de condus al şoferilor, aceştia făcând pauzele de odihnă impuse de lege în vederea asigurării transportului în condiţii de siguranţă.

-călătorii au obligaţia de a menţine curăţenia în mijlocul de transport pe tot parcursul transferului şi să ţină cont că în mijlocul de transport nu sunt premise fumatul, consumul de băuturi alcoolice şi produse alimentare.

-agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure.

-cazarea călătorilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu regulile hoteliere specifice fiecărei ţări

-clasificarea unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din fiecare ţără şi ca atare respectă standardele locale.

-distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către călător direct la recepţie, asistat de conducătorul de grup.

-conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice, fără să modifice structura programului iniţial.

- ghizii naţionali care insoţesc grupul pe destinaţii externe, conform legii, nu pot face ghidaj pe tururile de oraşe, în faţa sau în interiorul obiectivelor. Pentru aceste servicii este obligatoriu angajarea ghizilor locali. Ghidul din partea agenție va asigura traducerea în limba româna dacă este cazul.

-în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum blocarea traficului, greve, condiţii meteo nefavorabile, epidemii etc.; în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite însă nu este răspunzătoare şi nu are obligaţia să suporte cheltuielile suplimentare rezultate din aceste motive şi nici să reorganizeze programul pentru recuperarea serviciilor pierdute.

-agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale (indiferent de cauză)

-în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri.

 

Agentia Itar, in calitate de agenție organizatoare garantează rambursarea sumelor achitatate în caz de insolvență prin OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP, polita nr.54929 seria I, valabilă pănă la data de 05.01.2023 (poliţă expusă vizibil la sediul agenţiei). Contact reprezentant agenţie: Flori Pestriţu tel. 0722 410 178. Recomandăm asigurarea storno pentru recuperarea sumelor achitate, în caz de renunțare din motive medicale, decese, Covid, etc., la pachetul turistic.

 

Condiţii de renunţare, penalități, rambursări și despăgubiri

În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează agenţiei penalizări după cum urmează:

În cazul serviciilor turistice circuite realizate cu autocarul, penalizările sunt de:

a) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data plecării;

b) 50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44 - 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

c) 100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de 29 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

Călătorul trebuie să trimita, pe suport durabil sau e-mail, cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice la sediul agenţiei. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.

Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terorist, etc. Toate aceste situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi, se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere agenţia.

În cazul în care călătorul este nemulțumit de serviciile de călătorie primite, acesta are obligația de a întocmi, în nume personal, o sesizare în scris (pe suport durabil sau e-mail) la fața locului, fără întârzieri nejustificate, clar şi explicit, cu privire la deficiențele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii de călătorie contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Intemediarului, al agenției, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanților locali ai organizatorului).

 

Datele de contact: Sc Fornari s.r.l–Agentia de Turism Itar, Str. Horea, Nr.67-73, Sc. A, Ap.2, Cluj-Napoca, Tel: 0722 410 178; E-mail: itar_agency@yahoo.com.

 

Important!!!

În situația în care prin măsurile luate de autorități, călătoria nu se va putea realiza, turistul va beneficia de un voucher pentru suma integrală achitată. Voucherul poate fi utilizat în termen de 12 luni, integral sau parțial pentru rezervarea unui alt pachet de servicii al Agenției Itar.

***

 

În cazul in care ţările de destinaţie sau ţările de tranzit solicită testarea sau vaccinul Covid sau alte acte doveditoare pentru a intra pe teritoriul lor, turistul înscris este obligat să respecte reglementările acestor ţări pe cont propriu. În cazul refuzului respectării acestor reglementări, turistul poate fi respins la intrarea în ţara respectivă. De asemenea, refuzul respectării reglementarilor impuse de aceste ţări nu exonereaza turistul de la penalităţile contractuale. În cazul în care toate ţările din traseul turistic permit călătoria turistică, conform reglementărilor MAE şi a ţărilor de destinatie, frica de Covid-19 nu este motiv contractual de renunţare, fără penalităţi, indiferent dacă se solicită test Covid sau vaccin.
 

to top

Copyright Agenția de Turism ITAR,2021. Toate drepturile sunt rezervate.

Sc. Fornari – Agenția de Turism ITAR Cod Unic de Înregistrare – RO 13949067 Nr. de ordine in Registrul Comerțului – J12/836/ 2001 Licența de turism – 557/15.01.2019 Capital social 25000 RON Asigurare de insolvență : City Insurance 000002182 valabilă pană la 05.01.2022

A.N.P.C.- https://anpc.ro/ Sugestii și reclamații la itar_agency@yahoo.com