0722.410.178

L-V 10:00-13:00 | 14:00-16:00

Facebook Twitter
Instagram Linkedin Pinterest
logo

Carnaval la Veneția (avion)

Tarif

Grup de 8 persoane: 210 Euro
Grup de 8 persoane: 210 Euro

                 Veneția… orașul romantismului pe pâine, al iubirilor supreme și al celor mai crunte trădări în dragoste.

                Carnavalul din Veneția
          O lună pe an, Veneția se îmbracă în veșmânt de sărbătoare și orașul își retrăiește trecutul glorios și colorat. Prima mențiune a carnavalului apare în 1094, iar în 1269 intra în “legalitate”. Dacă ajungeți aici în luna februarie, veți avea strania senzație că mașina timpului s-a inventat deja, și că ați avut norocul să fiți unul dintre pasageri.

 

Ziua 1 25.02. 2022 Cluj Napoca – Lido di Jesolo

04:00 întalnire cu ghidul la Aeroportul Internațional “Avram Iancu” – Cluj-Napoca. Decolare ora 06:10, aterizare la ora 07:00 pe Aeroportul „Sant’Angelo” - Treviso. Transfer aeroport - hotel. Program liber în Stațiunea Lido di Jesolo sau opțional shopping la Design Outlet (deplasarea se face cu autobuzul local).  

Cazare Hotel 3* în Lido di Jesolo

 

Ziua 2 26.02.2022 Murano - Burano - Veneţia

07:00 mic dejun. Transfer cu autobuzul de linie Lido di Jesolo – Punta Sabbioni. Îmbarcare pe vaporetto cu destinaţia Murano, unde vom afla secretul renumitei sticle chiar de la un maestru sticlar! Vom participa la o demostraţie de prelucrare a renumitei sticle de Murano, apoi ne vom îndrepta către Burano Insula dantelei şi a caselor viu colorate. De aici vom merge cu vaporetto către Venetia – Piaţa San Marco, unde descoperim şi partea mai puţin cunoscută a Veneţiei. Veneţia nu înseamnă numai Palatul Ducal, Piaţa San Marco sau Biserica San Marco, pe care bine înţeles le vom vizita, Veneţia înseamnă şi Podul Rialto, Canal Grande, cu toate bijuteriile arhitectonice, Scuola Grande di San Rocco - o adevarată bijuterie, Santa Maria Gloriosa dei Frari…Vom strabate canalele şi vom simţi pulsul orașului. Însă Veneţia trebuie povestită, şi cine o poate face mai bine decat un ghid local? Vom vedea, vom auzi și ne vom bucura de fiecare amănunt. 

Opţional plimbare cu vaporaşul (max. 12 pers) pe Canal Grande. Vom admira apusul soarelui pe mare. Îmbarcarea pe vaporetto cu destinaţia Punta Sabbioni, şi apoi mergem cu autobuzul local la hotel. 

Cazare Hotel 3* în Lido di Jesolo

 

Ziua 3 27.02.2022 Veneţia 

07:00 mic dejun. Transfer cu autobuzul de linie Lido di Jesolo – Punta Sabbioni. Îmbarcare pe vaporetto cu destinaţia Veneţia - Piaţa San Marco. Cu masca chirugicală sau cu mască veneţiană, vom asista la celebrul Volo della’Aquila din Piaţa San Marco - zbor spectaculos din turnul clopotniţă către Piaţa San Marco, şi apoi la Finala concursului de măşti şi costume. Seara ne îndreptăm cu vaporetto către Punta Sabbioni şi apoi cu autobuzul către hotel.

Cazare Hotel 3* în Lido di Jesolo

 

Ziua 4 28.02.2022 Treviso - Cluj-Napoca

04:00 transfer Hotel - Aeroportul „Sant’Angelo” - Treviso. Decolare la ora 07:35, aterizare la Cluj-Napoca ora 10:15.

 

*Tarifele au fost calculate la un grup de minim 8 plătitori. Pentru grup mai mic de 8 persoane tariful se va recalcula, iar diferența se achită cu 5 zile înainte de plecare, la închiderea înscrierilor.

Tarif standard în cameră Dbl/trpl: 210 €  

Tarif early booking (50% - 31.12.2021): 190 € 

Suplimente: Cameră sgl - 50 € 

*Excursiile în stăinătate nu pot fi achitate cu Vouchere de Vacanță

 

Bine de ştiut: în Italia este obligatoriu “Certificatul Verde” obținut doar în urma vaccinării.

 

 

ARATĂ CONDIŢII DE ÎNSCRIERE

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:
-la înscriere se achită un avans de 30% din tarif, iar diferenţa de 70 % se achită cu minim 30 de zile înainte de data plecării.

-înscrierea se face în baza unui document valabil.

-în momentul achitării avansului, călătorul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program, în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti şi condiţiile de retragere şi penalizări.

-aşezarea călătorilor în autocar se face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor, numărul locului fiind trecut pe factură.

-preţurile la intrările obiectivelor turistice sunt informative, acestea pot suferi modificări în timp, agenţia nu este răspunzatoare.

-transportul se asigură în conformitate cu reglementările legale în vigoare cu privire la transportul de persoane şi cu respectarea timpilor de condus al şoferilor, aceştia făcând pauzele de odihnă impuse de lege în vederea asigurării transportului în condiţii de siguranţă.

-călătorii au obligaţia de a menţine curăţenia în mijlocul de transport pe tot parcursul transferului şi să ţină cont că în mijlocul de transport nu sunt premise fumatul, consumul de băuturi alcoolice şi produse alimentare.

-agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure.

-cazarea călătorilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu regulile hoteliere specifice fiecărei ţări

-clasificarea unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din fiecare ţără şi ca atare respectă standardele locale.

-distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către călător direct la recepţie, asistat de conducătorul de grup.

-conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice, fără să modifice structura programului iniţial.

- ghizii naţionali care insoţesc grupul pe destinaţii externe, conform legii, nu pot face ghidaj pe tururile de oraşe, în faţa sau în interiorul obiectivelor. Pentru aceste servicii este obligatoriu angajarea ghizilor locali. Ghidul din partea agenție va asigura traducerea în limba româna dacă este cazul.

-în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum blocarea traficului, greve, condiţii meteo nefavorabile, epidemii etc.; în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite însă nu este răspunzătoare şi nu are obligaţia să suporte cheltuielile suplimentare rezultate din aceste motive şi nici să reorganizeze programul pentru recuperarea serviciilor pierdute.

-agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale (indiferent de cauză)

-în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri.

 

Agentia Itar, in calitate de agenție organizatoare garantează rambursarea sumelor achitatate în caz de insolvență prin OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP, polita nr.54929 seria I, valabilă pănă la data de 05.01.2023 (poliţă expusă vizibil la sediul agenţiei). Contact reprezentant agenţie: Flori Pestriţu tel. 0722 410 178. Recomandăm asigurarea storno pentru recuperarea sumelor achitate, în caz de renunțare din motive medicale, decese, Covid, etc., la pachetul turistic.

 

Condiţii de renunţare, penalități, rambursări și despăgubiri

În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează agenţiei penalizări după cum urmează:

În cazul serviciilor turistice circuite realizate cu autocarul, penalizările sunt de:

a) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data plecării;

b) 50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44 - 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

c) 100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de 29 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

Călătorul trebuie să trimita, pe suport durabil sau e-mail, cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice la sediul agenţiei. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.

Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terorist, etc. Toate aceste situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi, se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere agenţia.

În cazul în care călătorul este nemulțumit de serviciile de călătorie primite, acesta are obligația de a întocmi, în nume personal, o sesizare în scris (pe suport durabil sau e-mail) la fața locului, fără întârzieri nejustificate, clar şi explicit, cu privire la deficiențele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii de călătorie contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Intemediarului, al agenției, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanților locali ai organizatorului).

 

Datele de contact: Sc Fornari s.r.l–Agentia de Turism Itar, Str. Horea, Nr.67-73, Sc. A, Ap.2, Cluj-Napoca, Tel: 0722 410 178; E-mail: itar_agency@yahoo.com.

 

Important!!!

În situația în care prin măsurile luate de autorități, călătoria nu se va putea realiza, turistul va beneficia de un voucher pentru suma integrală achitată. Voucherul poate fi utilizat în termen de 12 luni, integral sau parțial pentru rezervarea unui alt pachet de servicii al Agenției Itar.

***

 

În cazul in care ţările de destinaţie sau ţările de tranzit solicită testarea sau vaccinul Covid sau alte acte doveditoare pentru a intra pe teritoriul lor, turistul înscris este obligat să respecte reglementările acestor ţări pe cont propriu. În cazul refuzului respectării acestor reglementări, turistul poate fi respins la intrarea în ţara respectivă. De asemenea, refuzul respectării reglementarilor impuse de aceste ţări nu exonereaza turistul de la penalităţile contractuale. În cazul în care toate ţările din traseul turistic permit călătoria turistică, conform reglementărilor MAE şi a ţărilor de destinatie, frica de Covid-19 nu este motiv contractual de renunţare, fără penalităţi, indiferent dacă se solicită test Covid sau vaccin.
 

to top

Copyright Agenția de Turism ITAR,2021. Toate drepturile sunt rezervate.

Sc. Fornari – Agenția de Turism ITAR Cod Unic de Înregistrare – RO 13949067 Nr. de ordine in Registrul Comerțului – J12/836/ 2001 Licența de turism – 557/15.01.2019 Capital social 25000 RON Asigurare de insolvență : City Insurance 000002182 valabilă pană la 05.01.2022

A.N.P.C.- https://anpc.ro/ Sugestii și reclamații la itar_agency@yahoo.com