0722.410.178

L-V 10:00-13:00 | 14:00-16:00

Facebook Twitter
Instagram Linkedin Pinterest
logo

Maramureș - Pilula sănătății tale
Peisaje de poveste, relaxare la SPA, aromaterapie, meditație, meloterapie și veselie!

Tarif

Grup de 25 de persoane: 485 Lei Autocar
Grup de 25 de persoane: 485 Lei Autocar

Ați vizitat Maramureșul istoric iarna? Acest tărâm încărcat de tradiții, istorie, și poveste, un tărâm al credinței creștine, un tărâm al nemuririi?

Frumusețile Maramureșul încântă de fiecare dată, și surprind prin trăinicia lor, iar peisajele înzăpezite ale munților cu creste înalte îți bucură privirea, bisericile de lemn îți alină sufletul și cel mai vesel cimitir te învață să apreciezi bucuria de a fi pe acest pământ!

 

Ziua 1 Cluj-Napoca - Ocna Șugatag (~190 km)

8:00 - Îmbarcare la Sala Sporturilor „Horia Demian” din Cluj-Napoca. Pornim în călătoria noastră cu o vizită la Muzeul Mineralogiei din Baia Mare, unde vom descoperi bogăția din subteran a Maramurețului - o expoziție permanentă cu peste 1.000 de eșantioane minerale, minereuri, roci și fosile. După ce ne-am culturalizat puțin mergem mai departe, pentru a ne delecta cu alte bogății și bunătățuri maramureșene: păstrăvul de apă dulce, curgătoare. Pauză de masă la Păstrăvăria Alex din Satul Mara, într-un peisaj de poveste. Ajungem la cazare la Ocna Șugatag,, apoi avem timp liber pentru a ne bucura de atmosfera aburindă a SPA-ului pensiunii. La ora 19:00 avem cină, iar după o masă gustoasă vom lua pilula sănătății, indicată pentru suflet, corp și bună dispozitie: invitații noștrii vă vor dezvălui secretul stării de bine: uleiuri esențiale Doterra, vom afla despre plante și utilizarea lor în îngrijirea sănătății. Ce sunt uleiurile esențiale? Uleiurile esențiale sunt compuși ai plantelor, și sunt extrem de concentrați, acțiunea lor fiind extrem de puternică. Aromaterapia care foloșeste materiale de plante aromatice și uleiuri de plante, inclusiv uleiuri esențiale, și alți compuși de aromă pentru îmbunătățirea stării psihologice sau fizice. 

Cazare și cină în Ocna Șugatag la pensiune cu SPA

 

Ziua 2 Ocna Sugatag sau opțional Săpânța

8:00 - 10:00 mic dejun. Ziua de astăzi putem să ne alegem cum vrem să o petrecem, ori ne răsfățăm o zi întreagă la SPA-ul pensiuni, ori putem merge într-o excursie opțională de o jumatate de zi, apoi avem timp să ne relaxăm la SPA. La ora 10:00 plecăm spre Săpânța, pentru a vizita cel mai vesel cimitir - cimitirul inspirat dintr-o veche tradiție dacă, fondat de Stan Ioan Pătraș în anii `60, realizat pentru a ne aduce aminte că spiritul nu moare niciodată - Cimitirul Vesel. Aici vom avea suficient timp pentru a admira în decorul iernii crucile de inspirație celtică, colorate într-un albastru sclipitor, apoi vizita obligatorie la magazinele de suveniruri nu va fi trecută cu vederea! Mergem mai departe, la cea mai înaltă biserică din lemn din lume: Mânăstirea Săpânța-Peri, unde albul zăpezii pune și mai mult în valoare minunatele sculpturi împletite în lemnul ce alcătuiește construcția. În drumul nostru spre Ocna Șugatag facem o oprire în Sighetul Marmației, unde vom avea timp liber, pe care fiecare poate să și-l petreacă după cum dorește: fie o masă de prânz copioasă într-unul dintre restaurantele cu caracter local, fie o vizită la Memorialul Durerii. Ne întoarcem la Ocna Șugatag în jurul orei 15:00, iar în timpul rămas putem să ne dezghețăm la SPA. 19:00 avem cina, apoi vom avea ședință comună de meditație și muzicoterapie, condusă de o erudită într-ale științei relaxării și autocunoașterii și dezvoltării personale. Meditația care curăță mintea și sufletul. Meloterapia care utilizează sunetul și muzica sub toate formele lor, în vederea promovării, menținerii și restaurării sănătății mentale, fizice, emoționale și spirituale. 

Cazare și cină în Ocna Șugatag la pensiune cu SPA

 

Ziua 3 Ocna Șugatag - Bârsana - Cluj-Napoca (~240 km)

8:00 - 10:00 - mic dejun. Îmbarcare cu bagajele în autocar. Pornim înspre casă relaxați și odihniți. Oprim la Mânăstirea Bârsana pentru a admira frumusețea unui loc aparte pe harta Maramureșului istoric - o mânăstire de maici, care vara ne delectează cu bogăția florilor, arhitectura maramureșană reinterpretată inspirată din tradiția ancestrală de prelucrare a lemnului și picturile naive specifice bisericilor acestei zone, dar care acum, iarna, ne înconjoară cu ale sale clădiri monumentale de culoare neagră, pe un fond complet alb, lăsându-ne cuprinși de atmosfera meditativă indusă de liniștea iernii. Călătoria merge mai departe și oprim la Moara lui Mecleș, din Satul Săcel, pe Râul Iza, unde vedem „mașina de spălat de la sat” adică o moară pe apă, o vâltoare și un darac de lână, toate mecanismele fiind puse în mișcare de forța Izei, deviate într-un jgheab de lemn. Dănilă Mecleș a rămas ultimul morar din sat. Aici vom vedea cum funcționează o moară cu apă. La moara lui Mecleș, kilogramul de mălai costă 2 lei. E aproape la fel de fin ca făina de grâu. Ne desprindem cu greu de gazdele noastre pentru a mergem mai departe, la Bistrița. Aici avem timp liber pentru masa de prănz, apoi reluăm drumul nostru spre Cluj-Napoca. Sosire în jurul orei 19 la Cluj-Napoca, în funcție de trafic.

 

*Tarifele au fost calculate la un grup de minim 25 plătitori. Pentru grup mai mic de 25 de persoane tariful se va recalcula, iar diferența se achită cu 5 zile înainte de plecare, la închiderea înscrierilor.

Tarif standard în cameră Dbl/trpl: 485 Ron

Tarif early booking (50% - 15.01.2022): 470 Ron

Tarif client fidel: 480 Ron

Suplimente: Cameră sgl - 100 Ron

 

*Acceptăm plata cu Vouchere de Vacanță

 

Bine de ştiut: în România este obligatoriu “Certificatul Verde”

ARATĂ CONDIŢII DE ÎNSCRIERE

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:
-la înscriere se achită un avans de 30% din tarif, iar diferenţa de 70 % se achită cu minim 30 de zile înainte de data plecării.

-înscrierea se face în baza unui document valabil.

-în momentul achitării avansului, călătorul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program, în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti şi condiţiile de retragere şi penalizări.

-aşezarea călătorilor în autocar se face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor, numărul locului fiind trecut pe factură.

-preţurile la intrările obiectivelor turistice sunt informative, acestea pot suferi modificări în timp, agenţia nu este răspunzatoare.

-transportul se asigură în conformitate cu reglementările legale în vigoare cu privire la transportul de persoane şi cu respectarea timpilor de condus al şoferilor, aceştia făcând pauzele de odihnă impuse de lege în vederea asigurării transportului în condiţii de siguranţă.

-călătorii au obligaţia de a menţine curăţenia în mijlocul de transport pe tot parcursul transferului şi să ţină cont că în mijlocul de transport nu sunt premise fumatul, consumul de băuturi alcoolice şi produse alimentare.

-agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure.

-cazarea călătorilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu regulile hoteliere specifice fiecărei ţări

-clasificarea unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din fiecare ţără şi ca atare respectă standardele locale.

-distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către călător direct la recepţie, asistat de conducătorul de grup.

-conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice, fără să modifice structura programului iniţial.

- ghizii naţionali care insoţesc grupul pe destinaţii externe, conform legii, nu pot face ghidaj pe tururile de oraşe, în faţa sau în interiorul obiectivelor. Pentru aceste servicii este obligatoriu angajarea ghizilor locali. Ghidul din partea agenție va asigura traducerea în limba româna dacă este cazul.

-în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum blocarea traficului, greve, condiţii meteo nefavorabile, epidemii etc.; în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite însă nu este răspunzătoare şi nu are obligaţia să suporte cheltuielile suplimentare rezultate din aceste motive şi nici să reorganizeze programul pentru recuperarea serviciilor pierdute.

-agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale (indiferent de cauză)

-în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri.

 

Agentia Itar, in calitate de agenție organizatoare garantează rambursarea sumelor achitatate în caz de insolvență prin OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP, polita nr.54929 seria I, valabilă pănă la data de 05.01.2023 (poliţă expusă vizibil la sediul agenţiei). Contact reprezentant agenţie: Flori Pestriţu tel. 0722 410 178. Recomandăm asigurarea storno pentru recuperarea sumelor achitate, în caz de renunțare din motive medicale, decese, Covid, etc., la pachetul turistic.

 

Condiţii de renunţare, penalități, rambursări și despăgubiri

În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează agenţiei penalizări după cum urmează:

În cazul serviciilor turistice circuite realizate cu autocarul, penalizările sunt de:

a) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data plecării;

b) 50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44 - 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

c) 100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de 29 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

Călătorul trebuie să trimita, pe suport durabil sau e-mail, cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice la sediul agenţiei. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.

Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terorist, etc. Toate aceste situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi, se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere agenţia.

În cazul în care călătorul este nemulțumit de serviciile de călătorie primite, acesta are obligația de a întocmi, în nume personal, o sesizare în scris (pe suport durabil sau e-mail) la fața locului, fără întârzieri nejustificate, clar şi explicit, cu privire la deficiențele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii de călătorie contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Intemediarului, al agenției, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanților locali ai organizatorului).

 

Datele de contact: Sc Fornari s.r.l–Agentia de Turism Itar, Str. Horea, Nr.67-73, Sc. A, Ap.2, Cluj-Napoca, Tel: 0722 410 178; E-mail: itar_agency@yahoo.com.

 

Important!!!

În situația în care prin măsurile luate de autorități, călătoria nu se va putea realiza, turistul va beneficia de un voucher pentru suma integrală achitată. Voucherul poate fi utilizat în termen de 12 luni, integral sau parțial pentru rezervarea unui alt pachet de servicii al Agenției Itar.

***

 

În cazul in care ţările de destinaţie sau ţările de tranzit solicită testarea sau vaccinul Covid sau alte acte doveditoare pentru a intra pe teritoriul lor, turistul înscris este obligat să respecte reglementările acestor ţări pe cont propriu. În cazul refuzului respectării acestor reglementări, turistul poate fi respins la intrarea în ţara respectivă. De asemenea, refuzul respectării reglementarilor impuse de aceste ţări nu exonereaza turistul de la penalităţile contractuale. În cazul în care toate ţările din traseul turistic permit călătoria turistică, conform reglementărilor MAE şi a ţărilor de destinatie, frica de Covid-19 nu este motiv contractual de renunţare, fără penalităţi, indiferent dacă se solicită test Covid sau vaccin.
 

to top

Copyright Agenția de Turism ITAR,2021. Toate drepturile sunt rezervate.

Sc. Fornari – Agenția de Turism ITAR Cod Unic de Înregistrare – RO 13949067 Nr. de ordine in Registrul Comerțului – J12/836/ 2001 Licența de turism – 557/15.01.2019 Capital social 25000 RON Asigurare de insolvență : City Insurance 000002182 valabilă pană la 05.01.2022

A.N.P.C.- https://anpc.ro/ Sugestii și reclamații la itar_agency@yahoo.com