0722.410.178

L-V 10:00-13:00 | 14:00-16:00

Facebook Twitter
Instagram Linkedin Pinterest
logo

Delta Dunării

Tarif

Grup de 40 de persoane: 1350 Lei Autocar
Grup de 40 de persoane: 1350 Lei Autocar

Delta Dunarii este un colț de natură sălbatică și fermecătoare, unde singurele urme lăsate de civilizație sunt bărcile care trec din când în când prin labirintul de canale. Dacă nu ai fost niciodata în Delta Dunării, îți recomandăm să o incluzi negreșit în planurile tale de vacanță. Vei avea parte de o experiență inedită, de amintiri minunate și de o evadare într-o lume fascinantă.

Dunărea - „cea mai mare comoară cu care natura a înzestrat țara noastră” - Grigore Antipa

 

Ziua 1 Cluj-Napoca - Mahmudia (~ 760 km)

05:00 - Îmbarcare la Sala Sporturilor „Horia Demian” din Cluj-Napoca. Delta Dunarii ne așteaptă, dar și drumul care ne așteaptă va fi unul interesant și încărcat de povești. Ne îndreptăm spre Mahmudia, de unde vom fi preluați cu șalupele și trasportați la cazarea noastră în deltă. Delta Dunării este un ținut exotic, unde poți vedea peste 1830 de specii de copaci și plante, foarte multe specii de insecte, moluște, reptile, amfibieni, mamifere, 133 de specii de pești, 320 de specii de păsări printre care pelicanul și, mai nou, flamingoul roz, foarte multe dintre acestea fiind declarate specii unice și monumente ale naturii… 

Cazare la pensiune***

 

Ziua 2 Delta Dunării

8:00 - 10:00 - mic dejun. Astăzi avem timp liber pentru a ne bucura de atmosfera tihnită a deltei...

Cazare la pensiune***

 

Ziua 3 Delta Dunării sau opțional croazieră pe Dunăre

8:00 - 10:00 - mic dejun. Dis-de-dimineață avem de ales: fie stăm și ne odihnim la hotel, fie pornim cu șalupele pe Dunăre.

Pentru a vedea cu adevărat minunile Deltei Dunării, nu trebuie să ratezi o excursie prin labirintul de canale înguste. Nu există un loc mai potrivit pentru iubitorii preparatelor din pește decât Delta Dunării. Localnicii din Sulina vor fi bucuroși să-ți ofere o experiență culinară care îți va încânta gusturile. Nu rata borșul de pește, pregătit tradițional cu apă din Dunăre. Din Sulina poți face un tur de câteva ore la Pădurea Letea, cea mai nordică pădure sub-tropicală din Europa, devenită rezervație naturală în anii ’30. Plantele și animalele sălbatice trăiesc pe fâșii de pământ, numite hașmacuri, formate între dunele de nisip.

Cazare la pensiune ***

 

Ziua 4 Delta Dunării

8:00 - 10:00 - mic dejun. Încă o zi în care programul este încărcat cu ceea ce ne place nouă! Astăzi avem timp liber pentru odihnă și relaxare. 

Cazare la pensiune***

 

Ziua 5 Mahmudia - Cluj-Napoca (~ 760 km)

8:00 - 9:00 - mic dejun. Astăzi ne întoarcem acasă pe același treaseu pe care am venit. După micul dejun ne îmbarcăm cu bagajele pe șalupe, care ne vor duce înapoi la Mahmudia, unde regăsim autocarul nostru care ne va duce acasă. Sosim în Cluj-Napoca în cursul dimineții, în funcție de trafic.

 

Opțional:

Croazieră în Delta Dunării - 160 Ron

Pachet 4 cine - 320 Ron

Prânz pescăresc - 60 Ron

 

*Tarifele au fost calculate la un grup de minim 40 de plătitori. Pentru grup mai mic de 40 de persoane tariful se va recalcula, iar diferența se achită cu 5 zile înainte de plecare, la închiderea înscrierilor.

Tarif standard în cameră Dbl/trpl: 1350 Ron

Tarif early booking (50% - 15.01.2022): 1250 Ron

Tarif client fidel: 1280 Ron

Suplimente: Cameră sgl - 700 Ron

Reduceri: Copiii între 4 ani -13 ani cazați în cameră dublă cu părinții - 500 Ron; copiii între 14- 16 ani - 250 Ron

 

*Acceptăm plata cu Vouchere de Vacanță

 

Bine de ştiut: în România este obligatoriu “Certificatul Verde”

ARATĂ CONDIŢII DE ÎNSCRIERE

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:
-la înscriere se achită un avans de 30% din tarif, iar diferenţa de 70 % se achită cu minim 30 de zile înainte de data plecării.

-înscrierea se face în baza unui document valabil.

-în momentul achitării avansului, călătorul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program, în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti şi condiţiile de retragere şi penalizări.

-aşezarea călătorilor în autocar se face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor, numărul locului fiind trecut pe factură.

-preţurile la intrările obiectivelor turistice sunt informative, acestea pot suferi modificări în timp, agenţia nu este răspunzatoare.

-transportul se asigură în conformitate cu reglementările legale în vigoare cu privire la transportul de persoane şi cu respectarea timpilor de condus al şoferilor, aceştia făcând pauzele de odihnă impuse de lege în vederea asigurării transportului în condiţii de siguranţă.

-călătorii au obligaţia de a menţine curăţenia în mijlocul de transport pe tot parcursul transferului şi să ţină cont că în mijlocul de transport nu sunt premise fumatul, consumul de băuturi alcoolice şi produse alimentare.

-agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure.

-cazarea călătorilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu regulile hoteliere specifice fiecărei ţări

-clasificarea unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din fiecare ţără şi ca atare respectă standardele locale.

-distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către călător direct la recepţie, asistat de conducătorul de grup.

-conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice, fără să modifice structura programului iniţial.

- ghizii naţionali care insoţesc grupul pe destinaţii externe, conform legii, nu pot face ghidaj pe tururile de oraşe, în faţa sau în interiorul obiectivelor. Pentru aceste servicii este obligatoriu angajarea ghizilor locali. Ghidul din partea agenție va asigura traducerea în limba româna dacă este cazul.

-în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum blocarea traficului, greve, condiţii meteo nefavorabile, epidemii etc.; în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite însă nu este răspunzătoare şi nu are obligaţia să suporte cheltuielile suplimentare rezultate din aceste motive şi nici să reorganizeze programul pentru recuperarea serviciilor pierdute.

-agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale (indiferent de cauză)

-în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri.

 

Agentia Itar, in calitate de agenție organizatoare garantează rambursarea sumelor achitatate în caz de insolvență prin OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP, polita nr.54929 seria I, valabilă pănă la data de 05.01.2023 (poliţă expusă vizibil la sediul agenţiei). Contact reprezentant agenţie: Flori Pestriţu tel. 0722 410 178. Recomandăm asigurarea storno pentru recuperarea sumelor achitate, în caz de renunțare din motive medicale, decese, Covid, etc., la pachetul turistic.

 

Condiţii de renunţare, penalități, rambursări și despăgubiri

În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează agenţiei penalizări după cum urmează:

În cazul serviciilor turistice circuite realizate cu autocarul, penalizările sunt de:

a) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data plecării;

b) 50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44 - 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

c) 100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de 29 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

Călătorul trebuie să trimita, pe suport durabil sau e-mail, cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice la sediul agenţiei. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.

Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terorist, etc. Toate aceste situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi, se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere agenţia.

În cazul în care călătorul este nemulțumit de serviciile de călătorie primite, acesta are obligația de a întocmi, în nume personal, o sesizare în scris (pe suport durabil sau e-mail) la fața locului, fără întârzieri nejustificate, clar şi explicit, cu privire la deficiențele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii de călătorie contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Intemediarului, al agenției, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanților locali ai organizatorului).

 

Datele de contact: Sc Fornari s.r.l–Agentia de Turism Itar, Str. Horea, Nr.67-73, Sc. A, Ap.2, Cluj-Napoca, Tel: 0722 410 178; E-mail: itar_agency@yahoo.com.

 

Important!!!

În situația în care prin măsurile luate de autorități, călătoria nu se va putea realiza, turistul va beneficia de un voucher pentru suma integrală achitată. Voucherul poate fi utilizat în termen de 12 luni, integral sau parțial pentru rezervarea unui alt pachet de servicii al Agenției Itar.

***

 

În cazul in care ţările de destinaţie sau ţările de tranzit solicită testarea sau vaccinul Covid sau alte acte doveditoare pentru a intra pe teritoriul lor, turistul înscris este obligat să respecte reglementările acestor ţări pe cont propriu. În cazul refuzului respectării acestor reglementări, turistul poate fi respins la intrarea în ţara respectivă. De asemenea, refuzul respectării reglementarilor impuse de aceste ţări nu exonereaza turistul de la penalităţile contractuale. În cazul în care toate ţările din traseul turistic permit călătoria turistică, conform reglementărilor MAE şi a ţărilor de destinatie, frica de Covid-19 nu este motiv contractual de renunţare, fără penalităţi, indiferent dacă se solicită test Covid sau vaccin.
 

to top

Copyright Agenția de Turism ITAR,2021. Toate drepturile sunt rezervate.

Sc. Fornari – Agenția de Turism ITAR Cod Unic de Înregistrare – RO 13949067 Nr. de ordine in Registrul Comerțului – J12/836/ 2001 Licența de turism – 557/15.01.2019 Capital social 25000 RON Asigurare de insolvență : City Insurance 000002182 valabilă pană la 05.01.2022

A.N.P.C.- https://anpc.ro/ Sugestii și reclamații la itar_agency@yahoo.com