0722.410.178

L-V 10:00-13:00 | 14:00-16:00

Facebook Twitter
Instagram Linkedin Pinterest
logo

Brumărel în Bucovina
Toamna – ultimul și cel mai frumos zâmbet al anului

Există o armonie în toamnă şi o strălucire în cerul ei, care nu poate fi regăsită de-a lungul verii. Toamna bucovineană este impresionantă! Ea trezește în inima oricărui vizitator sau localnic deopotrivă mirarea, admirația, contemplarea, bucuria, fiorul, întrebarea și pentru cei credincioși închinarea.

Bucovina este ținutul unde natura și-a lăsat amprentele făurind un loc mirific și binecuvântat!

 

Ziua 1 Cluj-Napoca - Vatra Dornei – Ciocănești - Voroneț – Gura Humorului (~280 km)

07:00 - Îmbarcare la Sala Sporturilor ”Horia Demian” din Cluj-Napoca. Prima noastă oprire este la Vatra Dornei, orașul-stațiune înconjurat de munți împăduriți. Bazinul Dornelor a devenit cunoscut încă de la jumătatea secolului XVIII-lea când apele minerale din această parte a Imperiului Habsburgic - Vatra Dornei, Cândreni, Şaru Dornei – au fost studiate de Hacquette de Nurnberg. Izvoarele de aici au început să fie recunoscute oficial odată cu începutul secolului al XIX-lea. Facem o plimbare prin stațiune pentru a afla mai multe despre trecut și prezentul stațiunii, apoi mergem mai departe, la Ciocănești, un adevărat muzeul în aer liber. Comuna, atestată documentar din anul 1400, este recunoscută pentru tradiția încondeierii oualor care a inspirat locuitorii să-și picteze casele în același stil. Comuna se remarcă prin arhitectura caselor pictate cu motive tradiționale motiv pentru care a fost introdusă într-un top 10 al ghidului de călătorii Lonely Planet. Vi s-a făcut foame? Foarte bine! Facem pauza de masă la Hanul Păstrăvarului din Pojorâta - o păstrăvărie-resturant foarte frumosă, o cabană din bușteni de lemn construită desupra bazinelor cu păstrăvi, aflată la poalele munților, chiar la intrarea pe Trans-Rarău, ne oferă numai produse pe bază de păstrăv. După ce ne-am îndestulat cu bunătăți din Bucovina purcedem la drum spre Mânăstirea Voroneț, denumită și “Capela Sixtină a Orientului”. Seara ajungem la Gura Humorului.

Cazare în Gura Homorului la hotel sau pensiune

 

Ziua 2 Gura Humorului - Vicovu de Jos - Putna - Sucevița - Gura Humorului (~160 km)

9:00 - mic dejun. Astăzi ne plimbăm prin frumoasa Bucovina și admirăm peisajele de poveste în drumul nostru spre Vicovu de Jos, unde facem o oprire pentru shopping! În localitățile Vicovu de Jos și Bivolăria sunt numeroase magazine ale producătorilor de articole din piele, o tradiție veche de când pământul în această zonă. Produsele lor sunt de bună calitate, foarte variate și sunt vândute peste mări și tări, iar prețurile sunt imbatabile! Ajungem la Putna - „Ierusalimul Neamului Românesc”, o mânăstire care se află într-un loc fermecător, la poalele munților acoperiți de păduri dese de brazi, un peisaj care te îmbie la meditație și relaxare. Poveștie legate de aceste locuri sunt multe, iar noi le vom descoperi împreună. După ce vom aprinde o lumânare la mormântul lui Ștefan cel Mare mergem să vedem chilia lui Daniil Sihastru - duhovnicul marelui voievod. Pauza de masă o vom face în localitatea Putna, unde putem gusta din alte bunătăți bucovinene: tocinei, sau tocana de hribi cu păstrv și mămăligă... Mergem mai departe, și trecem prin localitatea Marginea - o localitate cu o tradiție milenară în producerea de ceramică, și nu orice tip de ceramică, ci neagră! Vom continua cu o vizită la Mânăstirea Sucevița - cea mai mare mânăstire fortificată din Bucovina, patrimoniu UNESCO și singura dintre bisericile pictate unde putem vedea „Scara Virtuțiilor” în întregime. Seara ne întoarcem la Gura Humorului.

Cazare în Gura Homorului la hotel sau pensiune

 

Ziua 3 Gura Humorului – Mănăstirea Moldovița – Cluj-Napoca (~300 km)

8:00 - mic dejun apoi îmbarcarea cu bagajele în autocar. Ne îndreptam către Cluj-Napoca, dar nu înainte de a ne bucura de una dintre atracțiile de top ale Bucovinei: Mocăniță Huțulca. Trenulețul altă dată folosit pentru transportarea lemnului, astăzi încântă turiștii dornici de o experineță altfel. Mocănița circulă pe traseul Moldovița – Argel (aprox. 2,5 ore). Pauza de prânz o vom face la capătul liniei ferate înguste, la Argel, unde ne așteaptă grătarele încinse, fumegând a bunătățuri, care merg însoțite de o bere Solca, iar noi vom mânca pe ritmurile vesele ale ceterașilor! Ne reluăm drumul spre casă și facem o oprire la Mănăstirea Moldovița care este cea mai mica mănăstire pictata din Bucovina. Sosire în Cluj- Napoca în cursul serii.

 

*Tarifele au fost calculate la un grup de minim 40 de plătitori. Pentru grup mai mic de 40 de persoane tariful se va recalcula, iar diferența se achită cu 5 zile înainte de plecare, la închiderea înscrierilor.

Tarif standard în cameră Dbl/trpl: 450 Ron

Tarif early booking (50% - 20.03.2022): 410 Ron

Tarif client fidel: 430 Ron

Suplimente: Cameră sgl - 90 Ron

 

*Acceptăm plata cu Vouchere de Vacanță

 

Bine de ştiut: în România este obligatoriu “Certificatul Verde”

ARATĂ CONDIŢII DE ÎNSCRIERE

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:
-la înscriere se achită un avans de 30% din tarif, iar diferenţa de 70 % se achită cu minim 30 de zile înainte de data plecării.

-înscrierea se face în baza unui document valabil.

-în momentul achitării avansului, călătorul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program, în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti şi condiţiile de retragere şi penalizări.

-aşezarea călătorilor în autocar se face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor, numărul locului fiind trecut pe factură.

-preţurile la intrările obiectivelor turistice sunt informative, acestea pot suferi modificări în timp, agenţia nu este răspunzatoare.

-transportul se asigură în conformitate cu reglementările legale în vigoare cu privire la transportul de persoane şi cu respectarea timpilor de condus al şoferilor, aceştia făcând pauzele de odihnă impuse de lege în vederea asigurării transportului în condiţii de siguranţă.

-călătorii au obligaţia de a menţine curăţenia în mijlocul de transport pe tot parcursul transferului şi să ţină cont că în mijlocul de transport nu sunt premise fumatul, consumul de băuturi alcoolice şi produse alimentare.

-agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure.

-cazarea călătorilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu regulile hoteliere specifice fiecărei ţări

-clasificarea unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din fiecare ţără şi ca atare respectă standardele locale.

-distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către călător direct la recepţie, asistat de conducătorul de grup.

-conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice, fără să modifice structura programului iniţial.

- ghizii naţionali care insoţesc grupul pe destinaţii externe, conform legii, nu pot face ghidaj pe tururile de oraşe, în faţa sau în interiorul obiectivelor. Pentru aceste servicii este obligatoriu angajarea ghizilor locali. Ghidul din partea agenție va asigura traducerea în limba româna dacă este cazul.

-în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum blocarea traficului, greve, condiţii meteo nefavorabile, epidemii etc.; în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite însă nu este răspunzătoare şi nu are obligaţia să suporte cheltuielile suplimentare rezultate din aceste motive şi nici să reorganizeze programul pentru recuperarea serviciilor pierdute.

-agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale (indiferent de cauză)

-în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri.

 

Agentia Itar, in calitate de agenție organizatoare garantează rambursarea sumelor achitatate în caz de insolvență prin OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP, polita nr.54929 seria I, valabilă pănă la data de 05.01.2023 (poliţă expusă vizibil la sediul agenţiei). Contact reprezentant agenţie: Flori Pestriţu tel. 0722 410 178. Recomandăm asigurarea storno pentru recuperarea sumelor achitate, în caz de renunțare din motive medicale, decese, Covid, etc., la pachetul turistic.

 

Condiţii de renunţare, penalități, rambursări și despăgubiri

În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează agenţiei penalizări după cum urmează:

În cazul serviciilor turistice circuite realizate cu autocarul, penalizările sunt de:

a) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data plecării;

b) 50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44 - 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

c) 100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de 29 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

Călătorul trebuie să trimita, pe suport durabil sau e-mail, cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice la sediul agenţiei. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.

Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terorist, etc. Toate aceste situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi, se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere agenţia.

În cazul în care călătorul este nemulțumit de serviciile de călătorie primite, acesta are obligația de a întocmi, în nume personal, o sesizare în scris (pe suport durabil sau e-mail) la fața locului, fără întârzieri nejustificate, clar şi explicit, cu privire la deficiențele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii de călătorie contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Intemediarului, al agenției, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanților locali ai organizatorului).

 

Datele de contact: Sc Fornari s.r.l–Agentia de Turism Itar, Str. Horea, Nr.67-73, Sc. A, Ap.2, Cluj-Napoca, Tel: 0722 410 178; E-mail: itar_agency@yahoo.com.

 

Important!!!

În situația în care prin măsurile luate de autorități, călătoria nu se va putea realiza, turistul va beneficia de un voucher pentru suma integrală achitată. Voucherul poate fi utilizat în termen de 12 luni, integral sau parțial pentru rezervarea unui alt pachet de servicii al Agenției Itar.

***

 

În cazul in care ţările de destinaţie sau ţările de tranzit solicită testarea sau vaccinul Covid sau alte acte doveditoare pentru a intra pe teritoriul lor, turistul înscris este obligat să respecte reglementările acestor ţări pe cont propriu. În cazul refuzului respectării acestor reglementări, turistul poate fi respins la intrarea în ţara respectivă. De asemenea, refuzul respectării reglementarilor impuse de aceste ţări nu exonereaza turistul de la penalităţile contractuale. În cazul în care toate ţările din traseul turistic permit călătoria turistică, conform reglementărilor MAE şi a ţărilor de destinatie, frica de Covid-19 nu este motiv contractual de renunţare, fără penalităţi, indiferent dacă se solicită test Covid sau vaccin.
 

to top

Copyright Agenția de Turism ITAR,2021. Toate drepturile sunt rezervate.

Sc. Fornari – Agenția de Turism ITAR Cod Unic de Înregistrare – RO 13949067 Nr. de ordine in Registrul Comerțului – J12/836/ 2001 Licența de turism – 557/15.01.2019 Capital social 25000 RON Asigurare de insolvență : City Insurance 000002182 valabilă pană la 05.01.2022

A.N.P.C.- https://anpc.ro/ Sugestii și reclamații la itar_agency@yahoo.com