0722.410.178

L-V 10:00-13:00 | 14:00-16:00

Facebook Twitter
Instagram Linkedin Pinterest
logo

Budapesta - Relaxare la SPA în Capitala Băilor Termale

Tarif

Grup de 25 de plătitori: 140 Euro
Grup de 25 de plătitori: 140 Euro

Bucură-te de atmosfera magică a Capitalei Mondiale a băilor termale într-un decor de poveste la doi pași de tine!

Ce poate fi mai relaxant decât o croazieră pe Dunăre la apus de soare, o zi de răsfăț la SPA la cele mai bune băi din Budapesta și o sesiune de shopping?

 

Ziua 1 Cluj-Napoca - Budapesta (~470 Km)

8:00 - Îmbarcare la Sala Sporturilor „Horia Demian” din Cluj-Napoca. Pornim împreună în descoperirea Budapestei, așa cum nu o cunoști! Ajungem în Capitala Apelor Termale în jurul orei 15 (ora locală), iar la ora 19:00 ne îmbarcăm pe vasul de coazieră pentru o experiență de neuitat! Ghidul local ne va povesti picanterii despre oraș, în timp ce noi ne delectăm cu o cină excelentă! După cina pe vasul de coazieră avem timp liber pentru a ne putea bucura în liniște de atmosfera de poveste a orașului la lumina felinarelor!

Cazare la hotel de 3* în Budapesta

 

Ziua 2 Budapesta 

8:00 - 10:00 mic dejun. După un mic dejun unde sigur vrei găsi ceva bun și pe gustul tău, mergem la relaxare prin mișcare, la cel mai bun SPA din Budapesta raport calitate/preț, un SPA costruit de turci în urmă mai bine de 500 de ani în urmă, Băile Rudas au o piscină cu apă termală, o piscină panoramică cu apă termală ce are temperatura de 32° și de unde avem vedere spre Parlament și Podul cu Lanțuri, saune umede și uscate, saună aromatică, salină, nenumărate oferte pentru masaj, restaurant gastronomic, bistro, juice bar, dar mai ales unul dintre puținele hammamuri turcești rămase în picioare în Budapesta! Băile Rudas te vor face să te simți un om nou și mult mai fericit! După desfătarea la SPA puteți opta pentru o vizită ghidată gratuită a centrului istoric al orașului în compania ghidului agenției sau vă puteti plimba prin piețele animate de turiștii îndrăgostiți!

Cazare la hotel de 3* în Budapesta

 

Ziua 1 Budapesta - Cluj-Napoca (~470 Km)

8:00 - 10:00 mic dejun. După mic dejun mergem să vizităm cea mai emblematică construcție din Ungaria: Parlamanetul Maghiar! Clădirea este a 3-a cea mai mare contrucție administrativă de pe Terra, realizată cu ocazia sărbătoririi a 1000 de ani de la Descălecatul lui Arpad în Câmpia Panoniei; multe sunt de spus despre aceasta superbă clădire, dar vom povesti mai multe despre ea la fața locului. După vizitarea Parlamentului avem timp liber pentru masa de prânz și cumpărături, apoi ne îndreptăm spre casă. Sosire în cursul serii la Cluj-Napoca.

 

Tarifele au fost calculate la un grup de minim 25 de plătitori. Pentru grup mai mic de 20 de persoane tariful se va recalcula, iar diferența se achită cu 5 zile înainte de plecare, la închiderea înscrierilor.

Tarif standard în cameră Dbl/trpl: 140 €

Tarif early booking (50% - 15.04.2021): 130 €

Suplimente: Cameră sgl - 50 € 

*Excursiile în stăinătate nu pot fi achitate cu Vouchere de Vacanță

 

Bine de ştiut: în Ungaria este obligatoriu “Certificatul Verde”.

ARATĂ CONDIŢII DE ÎNSCRIERE

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:
-la înscriere se achită un avans de 30% din tarif, iar diferenţa de 70 % se achită cu minim 30 de zile înainte de data plecării.

-înscrierea se face în baza unui document valabil.

-în momentul achitării avansului, călătorul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program, în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti şi condiţiile de retragere şi penalizări.

-aşezarea călătorilor în autocar se face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor, numărul locului fiind trecut pe factură.

-preţurile la intrările obiectivelor turistice sunt informative, acestea pot suferi modificări în timp, agenţia nu este răspunzatoare.

-transportul se asigură în conformitate cu reglementările legale în vigoare cu privire la transportul de persoane şi cu respectarea timpilor de condus al şoferilor, aceştia făcând pauzele de odihnă impuse de lege în vederea asigurării transportului în condiţii de siguranţă.

-călătorii au obligaţia de a menţine curăţenia în mijlocul de transport pe tot parcursul transferului şi să ţină cont că în mijlocul de transport nu sunt premise fumatul, consumul de băuturi alcoolice şi produse alimentare.

-agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure.

-cazarea călătorilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu regulile hoteliere specifice fiecărei ţări

-clasificarea unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din fiecare ţără şi ca atare respectă standardele locale.

-distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către călător direct la recepţie, asistat de conducătorul de grup.

-conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice, fără să modifice structura programului iniţial.

- ghizii naţionali care insoţesc grupul pe destinaţii externe, conform legii, nu pot face ghidaj pe tururile de oraşe, în faţa sau în interiorul obiectivelor. Pentru aceste servicii este obligatoriu angajarea ghizilor locali. Ghidul din partea agenție va asigura traducerea în limba româna dacă este cazul.

-în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum blocarea traficului, greve, condiţii meteo nefavorabile, epidemii etc.; în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite însă nu este răspunzătoare şi nu are obligaţia să suporte cheltuielile suplimentare rezultate din aceste motive şi nici să reorganizeze programul pentru recuperarea serviciilor pierdute.

-agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale (indiferent de cauză)

-în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri.

 

Agentia Itar, in calitate de agenție organizatoare garantează rambursarea sumelor achitatate în caz de insolvență prin OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP, polita nr.54929 seria I, valabilă pănă la data de 05.01.2023 (poliţă expusă vizibil la sediul agenţiei). Contact reprezentant agenţie: Flori Pestriţu tel. 0722 410 178. Recomandăm asigurarea storno pentru recuperarea sumelor achitate, în caz de renunțare din motive medicale, decese, Covid, etc., la pachetul turistic.

 

Condiţii de renunţare, penalități, rambursări și despăgubiri

În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează agenţiei penalizări după cum urmează:

În cazul serviciilor turistice circuite realizate cu autocarul, penalizările sunt de:

a) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data plecării;

b) 50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44 - 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

c) 100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de 29 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

Călătorul trebuie să trimita, pe suport durabil sau e-mail, cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice la sediul agenţiei. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.

Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terorist, etc. Toate aceste situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi, se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere agenţia.

În cazul în care călătorul este nemulțumit de serviciile de călătorie primite, acesta are obligația de a întocmi, în nume personal, o sesizare în scris (pe suport durabil sau e-mail) la fața locului, fără întârzieri nejustificate, clar şi explicit, cu privire la deficiențele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii de călătorie contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Intemediarului, al agenției, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanților locali ai organizatorului).

 

Datele de contact: Sc Fornari s.r.l–Agentia de Turism Itar, Str. Horea, Nr.67-73, Sc. A, Ap.2, Cluj-Napoca, Tel: 0722 410 178; E-mail: itar_agency@yahoo.com.

 

Important!!!

În situația în care prin măsurile luate de autorități, călătoria nu se va putea realiza, turistul va beneficia de un voucher pentru suma integrală achitată. Voucherul poate fi utilizat în termen de 12 luni, integral sau parțial pentru rezervarea unui alt pachet de servicii al Agenției Itar.

***

 

În cazul in care ţările de destinaţie sau ţările de tranzit solicită testarea sau vaccinul Covid sau alte acte doveditoare pentru a intra pe teritoriul lor, turistul înscris este obligat să respecte reglementările acestor ţări pe cont propriu. În cazul refuzului respectării acestor reglementări, turistul poate fi respins la intrarea în ţara respectivă. De asemenea, refuzul respectării reglementarilor impuse de aceste ţări nu exonereaza turistul de la penalităţile contractuale. În cazul în care toate ţările din traseul turistic permit călătoria turistică, conform reglementărilor MAE şi a ţărilor de destinatie, frica de Covid-19 nu este motiv contractual de renunţare, fără penalităţi, indiferent dacă se solicită test Covid sau vaccin.
 

to top

Copyright Agenția de Turism ITAR,2021. Toate drepturile sunt rezervate.

Sc. Fornari – Agenția de Turism ITAR Cod Unic de Înregistrare – RO 13949067 Nr. de ordine in Registrul Comerțului – J12/836/ 2001 Licența de turism – 557/15.01.2019 Capital social 25000 RON Asigurare de insolvență : City Insurance 000002182 valabilă pană la 05.01.2022

A.N.P.C.- https://anpc.ro/ Sugestii și reclamații la itar_agency@yahoo.com